آبرسانی به 96 روستای قزوین توسط بسیج سازندگی


ساعت: 10:16
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887817

سرهنگ امیرعلی حسینیانی گفت: مقرر شد برای رفع مشکل آب شرب روستاهای گروه های جهادی به 96 روستای استان قزوین در 5 مجتمع آبرسانی خدمات آبرسانی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ امیرعلی حسینیانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در تابستان سال جاری گفت: در این مدت 5 هزار گروه جهادی در مناطق مختلف فقیرنشین استان قزوین فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت های مختلفی در برنامه گروه های جهادی وجود دارد، افزود: این گروه ها در مناطقی که تمایل به خدمت دارند در قالب اردوهای جهادی در سطح منطقه ای، منطقه ای و محلی در سراسر استان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان سازندگی بسیج استان قزوین با اشاره به نوع خدمات گروه های جهادی گفت: این گروه ها در زمینه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، دامپزشکی و دامپروری، اقتصادی، کشاورزی، جهاد تبیینی و دانش آموزی به ارائه خدمات می پردازند. زمینه های خدمات مبتنی بر


ساخت 400 واحد مسکونی در مناطق عقب مانده قزوین

حسینیانی یادآور شد: مقرر شد خدمات آبرسانی ۹۶ روستای استان قزوین در ۵ مجتمع آبرسانی برای رفع مشکل آب شرب روستاها توسط گروه های جهادی و کارشناسان بسیجی انجام شود.

وی با اشاره به برنامه های سازمان سازندگی بسیج در زمینه ساخت مسکن برای مستضعفان اذعان داشت: ساخت 400 منزل مسکونی از دیگر ماموریت های در دستور کار بود.

توزیع 10000 بسته معیشتی

این مسئول ادامه داد: اردوهایی با حضور گروه های دانشجویی، دانشجویی، دانشجویی، جامعه پزشکی، پیشکسوتان، بسیج پرستاری در تابستان سال جاری در نظر گرفته شده است و این اردوها تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

حسینیانی در پایان گفت: در امر کمک های مذهبی نیز قرار است 10 هزار بسته معیشتی در ماه محرم بین محرومان و نیازمندان گروه های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین توزیع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید