آب پادگان تهران چقدر است؟

آب پادگان تهران چقدر است؟

روز جدید : کانکس دیگری برای اجاره در منیریه تهران پیدا می کنم. آگهی دهنده برای این سوله 20 متری 50 میلیون تن پیش و 200 هزار تن اجاره ماهانه تعیین کرده است. در توضیح آگهی نوشته که دسترسی آسان به تمامی اماکن و مراکز خرید دارد، سرویس آن مجزا و مجزا می باشد. دارای گرمایش و گاز و دارای حیاط 15 متری اختصاصی برای مستاجر. او گفت که کاندومینیوم را فقط تا پایان برج 3 اجاره خواهد داد و آب، برق و گاز نیز رایگان خواهد بود.

افزایش اجاره بها در تهران در سال گذشته به 54 درصد رسیده است. این افزایش چشمگیر اکنون قیمت هر متر اجاره در ارزان ترین محله های تهران را به بیش از 3 میلیون تن رسانده است. یعنی یک خانواده باید ماهیانه حدود 4500 تن برای اجاره یک بلوک 50 متری در کوچکترین مورد بپردازد. این تا زمانی است که حقوق کارگر کمی کمتر از این مقدار باشد. این امر در حال حاضر منجر به افزایش مسکن در پایتخت شده است.

برای یافتن اقامتگاه اجاره ای کافی در تهران، در وب جستجو کنید، سپس می بینید که چند مسکن برای اجاره پیش روی شماست. اما در زندگی واقعی، اگر به یک ملک اجاره ای کاندومینیوم نگاه کنید، احتمالاً یا آن را انکار می کنند یا می گویند که چیزی نمی دانند.

در اولین قدم از مشاور املاک در منطقه 10 تهران ساختمان های اجاره می گیریم. او چنین موضوعی را در این نقطه از پایتخت رد می‌کند، اما می‌گوید موارد مشابهی را در جاهایی مانند جفت‌آباد و نعمت‌آباد به وفور شنیده است، مثلاً بورس و اجاره آپارتمان در این مناطق. به همین دلیل مواردی از اسکان خانوادگی را می توان در مسکن استیجاری این منطقه یافت.

شروع می کنم با او در مورد محله صحبت می کنم تا اعتماد او به من افزایش یابد. من به برخی از معروف ترین بازارهای این محله اشاره می کنم. همینطور که صحبت را ادامه می دهیم می گوید از من نقل قول نکن، اما دیدم تعدادی از همکاران ما کانکس اجاره کرده اند. من می گویم پس این پناهگاه ها کجا هستند، کجا هستند که یک نفر یا یک خانواده در آنها زندگی کنند؟

او پاسخ داد که او را از نزدیک ندیده ام، اما همکارانش می گویند که پادگان ها معمولا در خانه های قدیمی و نوساز با حیاط قرار دارند. لطفا نام و شماره همکارانی که در این زمینه فعالیت می کنند را به من بدهید. کمی مکث می کند. بعد می گوید اجازه بدهید از آنها اجازه بگیرم یا نه.

به وب برمی گردم و شروع به جستجو می کنم. تعداد آگهی ها بسیار زیاد است، اما یافتن آگهی برای کانکس که مخصوص اجاره خانواده و مجرد باشد کمی سخت است. به همین دلیل باید بین دسته بندی های مرتبط جستجو کنید و متن داخلی آگهی ها را مشاهده کنید تا آپارتمان های اجاره ای مجردی و خانوادگی را یکی یکی بیابید.

بررسی این تبلیغات نشان می دهد که قیمت ها منطقه به منطقه نیست و هرکس تعرفه خود را دارد. به عنوان مثال سوله ده متری در شهرک پردیس با اجاره ماهانه یک میلیون و 300 هزار تن اعلام شد. مرد دیگری برای اجاره سوله 12 متری جفت آباد 10 میلیون پیش پرداخت و ماهانه 600 هزار تن اجاره بها طلب کرد.

اما در منیریه تهران کانکس دیگری برای اجاره پیدا می کنم. آگهی دهنده برای این سوله 20 متری 50 میلیون تن پیش و 200 هزار تن اجاره ماهانه تعیین کرده است. در توضیح آگهی نوشته که دسترسی آسان به تمامی اماکن و مراکز خرید دارد، سرویس آن مجزا و مجزا می باشد. دارای گرمایش و گاز و دارای حیاط 15 متری اختصاصی برای مستاجر. او گفت که سوله را فقط تا انتهای برج 3 اجاره می کند و آب، برق و گاز نیز رایگان است.

آب پادگان تهران چقدر است؟

من در حال شروع گفتگو با این تبلیغ کننده هستم. می پرسم چند نفر کانکس اجاره می کنند، کجاست، می توان به آن مراجعه کرد یا خیر؟

آگهی دهنده پاسخ داد که به بیش از دو نفر اجاره نداده و پیشنهاد داد ابتدا عکس های سایبان را ببینیم و اگر دوست داشتیم باید برای بازدید مراجعه کنیم.

سوالم را تکرار می کنم که سایبان کجاست، آیا در حیاط خانه اوست یا فضای مجزا و فنس کشی شده برای سایبان وجود دارد. او می گوید این مجموعه در حیاط خلوت او نیست و مستقل است.

سپس عکسی از ساختمان اجاره ای خود می فرستد که فقط حمام و آشپزخانه را نشان می دهد و سایر جزئیات مشخص نیست. بعد میگه عکس از قبله. او هنوز سر کار است و پس از بازگشت عکس های جدیدی ارسال خواهد کرد. سپس از کانکس تمجید کرد تا توجه ما را به اجاره کانکس جلب کند.

وی گفت: جعبه گاز سه شعله دارد و همه چیز محکم و سالم است. فکر کنم برای دو نفر خوب باشه تو این عکس زیاد مشخص نیست.آب پادگان تهران چقدر است؟

ناگفته نماند که صاحبان سایبان زیاد هستند و می توانید به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد، زمین شخصی! در واقع مستاجران کانکس فقط جعبه را در اختیار شما قرار می دهند و شما باید دارایی شخصی داشته باشید تا شخص یا شرکت بتواند در شرایط عادی کانکس را به شما اجاره دهد.

یکی از شرکت های اجاره کانکس در این خصوص تاکید کرد: شرایط اجاره کانکس هیچ تفاوتی با سایر موارد ندارد و می توان سازه ای را اجاره کرد و از آن برای تجهیز کارگاه، خانه کارگری یا خانه موقت خانوادگی استفاده کرد. . در این صورت فقط باید مکانی برای قرار دادن یا نصب سازه داشته باشید که پس از اجاره ساختمان می توانید آن را به محل خود منتقل کنید و این مکان باید دارایی شخصی شما باشد و سازه را نمی توان در مکان های عمومی یا مکان های عمومی قرار داد. اراضی ملی

بررسی قیمت شرکت ها و اشخاصی که کانکس اجاره می کنند نشان می دهد که از 35 تا 45 درصد ارزش کانکس برای سه تا شش ماه اجاره دریافت می کنند. به عنوان مثال یک کانکس 10 متری حدود 14 میلیون تن قیمت دارد و برای اجاره شش ماهه آن باید حدود 7 میلیون تن پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید