آثار اصلاح و انحراف در مازندران


ساعت: 12:57
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887644

آنچه موجب حیرت و تردید جدی می شود، گذار نیروهای ارزشمند و شایسته در سطح دولت سیزدهم و گذار به نیروهای مشکل ساز دولت های اصلاحات و انحراف آنها پس از این همه تجربه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; شواهد لایه بندی عناصر مشکل ساز جریان انحرافی و اصلاحات، جهت گیری نفوذ در دستگاه های اجرایی و سکوت قابل توجه حامیان دولت های گذشته نسبت به فعالیت هایشان در این جریان چیست؟

کدام نقشه و برنامه اصلاح شده است؟ برای کسب پست های کلیدی در استان از چه ترفندی استفاده شد؟

چرا فکر اصلاح و انحراف در میان این افراد خودخواه و حریص ناگهان از بین رفت و خود را به عنوان ابرانقلابیون معرفی کردند؟ شاید با قضاوت افکار عمومی این یک تغییر موقتی باشد!

دلیل جایگزینی تفکر اصلاحی و انحرافی به جای تفکر انقلابی در شرایط کنونی و تصرف پست های مدیریتی ارشد در ادارات استانی چه می تواند باشد؟

هدف از بر عهده گرفتن مسئولیت های کلیدی از فعالیت این جریان ها چیست؟

باید پذیرفت که این جریانات از نظر ایدئولوژیکی و فکری آنقدر ضعیف شده اند که افراد تأثیرگذار این جریان ها به راحتی از او دور شده اند، حالا می خواهند موقعیت سیاسی یا شغل یا خواسته های دیگر به دست آورند!!!!

پست های کلیدی نیازمند مدیران انقلابی، متعهد، متخصص و دلسوز است، نه افرادی که تا دیروز از تفکر اصلاحی و انحرافی خود دفاع می کردند و انقلاب و چهره های شاخص انقلاب را تحریف می کردند.

در سر این مردم طمع چه می گذرد، با چه انگیزه ای وارد میدان شدند؟

به راستی که مردم همیشه نسبت به این گونه مسائل هوشیار بوده و به این باور رسیده اند که چنین تفکری عقب مانده است و راه حل مشکلات کشور پیروی نکردن از چنین تفکری است، ناگفته نماند که مدعیان این اصلاحات و جریان های انحرافی می خواهند پاسخگو باشند. به مشکلات مردم در دستگاه های اجرایی. !!!

هوشیاری نفوذ این جریان ها علیه دولت باید چند برابر شود و شاید روزی به این نتیجه برسیم که هدف این افراد این است که خود را محق جلوه دهند و مسئولیت های مدیریتی زیادی را بر عهده بگیرند تا افکار اصلاح طلبانه و انحرافی را زنده نگه دارند. در بین مسئولان و افراد جامعه باشد

بنابراین، خوب است مراقب باشید، هوشیار باشید و مراقب باشید که این افراد دردسرساز در پست های کلیدی استان چه می کنند. آنچه موجب حیرت و تردید جدی می شود، گذار نیروهای ارزشمند و شایسته ای است که در تراز دولت سیزدهم قرار دارند و پس از این همه تجربه، گذار به نیروهای مشکل ساز دولت های اصلاحات و انحراف است.

یاسر محمدزاده – کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید