آجورلو به استقلالی ها هشدار داد

آجورلو به استقلالی ها هشدار داد

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت و مورد استقبال گرم کادرفنی و بازیکنان این تیم قرار گرفت.

وی پس از بازدید از تمرین آبی های پایتخت، دیداری دوستانه با فرهاد مجیدی و ستاد این تیم برگزار کرد. علی دولتشاهی مشاور اقتصادی، مصطفی احمدی مدیر مالی و اجلال نصیری مدیرعامل تیم فوتبال استقلال نیز در این جلسه حضور داشتند.

پس از این دیدار دوستانه مدیرعامل باشگاه وارد محل تمرین شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.

آجورلو ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به اعضای تیم گفت: سال خوبی را در استقلال سپری کردیم. هواداران عزیز به بازیکنان و کادر فنی ایمان داشته باشید. تو تمام تلاشت را انجام دادی. یادت باشه اول فصل گفتم 6-5 بازی تا پایان فصل باقی مونده باید قهرمانی رو بگیری، الان 6 بازی داریم و 6 امتیاز پیش رو داریم و باید همین روند رو حفظ کنیم. قدرت.

وی افزود: باید این شش بازی را به گونه ای انجام دهیم که اراده ما به همه ثابت شود. اراده خود را در زمین نشان خواهیم داد. ما تیم بزرگی هستیم. ما مربیان، کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. در این شرایط مناسب باید در محل صحبت کنیم و انشالله سه امتیاز اول سال جدید را در اصفهان بگیریم.

مدیرعامل استقلال گفت: خدا را شکر قهرمانی امسال می تواند محل قهرمانی ها و جوایز سال های آینده باشد. شما می توانید در سال های آینده قهرمان شوید. به بزرگان تیم می گویم؛ شما باید کاملا مراقب باشید. ما به هیچ وجه نباید تمرکز خود را از دست بدهیم. ذهن خود را روی زمین متمرکز کنید و اجازه دهید با آرامش و قدرت به جلو برویم. اراده خود را بر رقبا تحمیل کنید.

وی افزود: باز هم ممنون. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و کادر پزشکی و پشتیبانی و همه عواملی که زحمت می کشند. ما از نظر فنی قوی هستیم و خدای نکرده قهرمانی را برای هواداران کسب می کنیم. این درخواست هواداران عزیزمان است. من به عنوان برادر و خادم شما سعی می کنم کوتاه نیایم. من در کنار شما هستم و با تمام وجود از شما حمایت می کنم. مطمئنم تمام تلاش خود را برای سربلندی انجام خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید