آخرین تلاش استقلال برای جذب آلوز

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز طراح و هافبک آماده این روزهای خود که حالا در صدر جدول بهترین پاس های لیگ قرار دارد با عملکرد خوب خود به آرزوی تمام تیم های لیگ برتری تبدیل شده است.

آلوز پس از نمایش خوب این بازیکن مقابل استقلال، تیم هموطنش ریکاردو ساپینتو، هدف اول آبی ها در نقل و انتقالات زمستانی قرار گرفت، اما مدیران باشگاه تراکتورسازی در مقابل تیم هایی که او را می خواهند و هیچ قصدی ندارند، موضع سختی گرفتند. اجازه دادن به هافبک پرتغالی خود، اما آیا می توانند؟ جالب اینجاست که ساپینتو و آلوز در گذشته رابطه خوبی برقرار کرده اند و به طور منظم در تماس هستند. آلوز در دیدارهای لیگ برتر و جام خولا مقابل استقلال نمایش فوق العاده ای داشت و یکی از عوامل شکست استقلال در بازی لیگ برتر بود تا نشان دهد حرفه ای است و فقط به پیروزی با پیراهن تیمش فکر می کند.

با این حال به نظر می رسد آبی ها هنوز کاملا از جذب آلوز ناامید نشده اند و شایعاتی مبنی بر وجود بند آزادسازی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که می تواند منجر به پیوستن آلوز به جمع آبی ها شود. اگر آلوز پیشنهاد بهتری داشته باشد (هم از نظر مالی و هم از نظر شناخت خودش) می تواند به طور یک طرفه انصراف دهد و به هر تیمی که دوست دارد برود.

باید دید استقلالی که تا پایان نقل و انتقالات فرصت زیادی ندارد، در این مدت کوتاه برای تقویت خط میانی خود چه خواهد کرد. آیا فتح الله زاده می تواند گذشته را به یاد بیاورد و مانند هاشمی نسب از سال 1401-1402 در نیم فصل لیگ 1401-1402 یک انتقال جنجالی را انجام دهد یا اینکه آبی ها باید جذب آلوز را حداقل تا پایان فصل محدود کنند و برای جذب او در فصل آینده تلاش کنند. ?

دیدگاهتان را بنویسید