آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 + لینک سامانه

آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 + لینک سامانه

روز جدید : رئیس اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا ۱۵ تیرماه است.

سید سعید مقدم زاده درباره مراحل ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: بر اساس نامه ابلاغی ثبت نام از اول تیرماه آغاز شد و با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین آخرین آمار معلمان ثبت نام شده اعم از ابتدایی و متوسطه حدود 600 هزار نفر است.

وی افزود: خدمات درمانی بیمه دانا از اول تیرماه آغاز شده و همزمان با ثبت نام، بیش از 1000 مراجعه برای ارائه خدمات فرهنگی اعم از بیمارستانی، پاراکلینیکی و… برای فرهنگیان صادر شده است.

مقدم زاده ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 15 تیرماه است و لازم است متقاضیان بیمه تکمیلی فرهنگیان با مراجعه به آدرس اینترنتی apps1.dana-insurance.ir اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را در سامانه ثبت کنند. . بر این اساس، طبق بخشنامه ارسالی به مناطق، امکان ورود با نام کاربری و رمز عبور پیش فرض به درگاه ثبت نام وجود خواهد داشت.

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی مستمری بگیران فرهنگی نیز بیان کرد: از رضایتمندی کارکنان اعم از کارمند و مستمری بگیر استقبال می کنیم اما تصمیمات در سطوح بالاتر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید