آخرین وضعیت بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران

آخرین وضعیت بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران

از همان لحظه انتشار این خبر احساس می شد که صدای کارلوس کی روش بیش از گذشته به گوش کارکنان فدراسیون فوتبال رسیده و از هم اکنون زمینه را برای این موضوع فراهم می کنند.

چرا چنین خبری منتشر شد؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. تیم تولید محتوا راه را برای بازگشت احتمالی کارلوس کی روش هموار می کند که اگر این اتفاق بیفتد به هواداران اسکوچیچ و دست اندرکاران کیروش اطلاع می دهد که بازگشت پرتغالی خارج از صلاحیت فدراسیون است.

کیروش – تیم ملی را جدی بگیرید

امروز شنیدیم که موضوع بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران جدی شده است. به نظر می رسد موضوع بازگشت کیروش از اختیارات فدراسیون موقت خارج شده است. عده ای به فکر نشاندن کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران برای جام جهانی هستند و اتاق فکری هم راه اندازی شده است. این اتاق فکر به این نتیجه رسیده است که فدراسیون موقت توانایی کنترل فدراسیون و تیم ملی را ندارد.

به همین دلیل این اتاق فکر راه اندازی شده و می خواهد تیم ملی ایران به تیم ملی بازگردد تا آسیبی به آن وارد نشود.

دو تیم در تیم ملی

در خصوص شایعه بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران دو دسته در تیم ملی وجود دارد:

گروه اول کسانی هستند که با کارلوس کی روش کار کرده اند و به شدت با بازگشت او موافق هستند.

گروه دوم بازیکنانی هستند که با اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده اند یا در دوران مربیگری اسکوچیچ در تیم ملی قدرت گرفته اند و اصلا علاقه ای به همکاری مجدد با مربی سختگیری مثل کیروس ندارند.

تقسیمات و تقسیمات در تیم ملی؛ مذاکره با کدام روش؛ مخالف اصلی تغییر خارج از فدراسیون کیست؟

مذاکره با کیروش؛ خارج از فدراسیون، قبل از مرحله تصمیم گیری

همانطور که گفتیم پشت این قضیه کسانی هستند که معتقدند فدراسیون موقت دیگر توان اداره امور را ندارد و کسانی که در این فدراسیون هستند به فکر لابی و رایزنی برای نشست 8 شهریور هستند.

شرایط فعلی خارج از فدراسیون فوتبال به دنبال بازگشت کارلوس کی روش به ایران است اما هنوز به مرحله تصمیم گیری نرسیده است. اگر تصمیم برای بازگرداندن کارلوس کی روش نهایی شود، احتمالا مذاکرات با پرتغالی ها آغاز خواهد شد. به احتمال زیاد فدراسیون فوتبال برای اثبات اقتدار خود قاطعانه این موضوع را تکذیب می کند، همانطور که علیرغم اینکه ویسی، یکی از مسئولان فدراسیون، مناقشه اسکوچیچ و میرشاد مجیدی را تکذیب کرده است.

در پاسخ به این انصراف احتمالی، لطفاً از قبل به این بخش از گزارش تیم تولید محتوای شخصی‌سازی شده توجه کنید. مجیدی اصلا از مذاکرات با کیروش راضی نیست. رئیس فدراسیون فوتبال تضمینی برای ماندن اسکوچیچ در جام جهانی 2022 نداده است، اما مخالف هرگونه مذاکره با کیروش است و نمی‌خواهد او برگردد.

اما با توجه به اینکه برای آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور پرقدرت در جام جهانی 2022 باید بودجه قابل توجهی خارج از فدراسیون فوتبال صرف شود، بعید است شرایطی را برای پرداخت دستمزد سرمربی جدید خارجی به تیم ملی تعیین کنند. مجیدی و همه اعضای فدراسیون باید آن را دنبال کنند.

به نظر شما این متن چیزی متفاوت از بافت چینی برای بازگرداندن کیروش و نشان دادن بی گناهی فدراسیون در این رویداد احتمالی است؟

دیدگاهتان را بنویسید