آخرین وضعیت تخریب بقایای ساختمان کلانشهر آبادان


ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879346

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان توضیح داد؛

محمد هنچی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) هفته آینده سناریوی اولیه تخریب کلانشهر را به گونه ای کوتاه و ایمن برای مدت کوتاه ارائه می کند؛ در حالی که این سناریو برای تخریب کلانشهرها در نظر گرفته شده است. وی اعلام کرد که پس از هماهنگی با مجموعه های استانی این عملیات آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد هنچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در خصوص آخرین وضعیت ساختمان کلانشهر آبادان در گفت و گو با رهیاب گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در پی تصویب شورای تامین استان به عنوان مدیر و کارفرمای رفع عملیات. و تخریب آوارهای این سازه مشخص شد.

وی افزود: در همین راستا قرارگاه خاتم الانبیا(ع) در چند روز اخیر چندین مدل تخریب ساختمان کلانشهر را به صورت آزمایشی انجام داده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ع) هفته آینده سناریوی اصلی تخریب کلانشهر را به گونه ای کوتاه و ایمن برای مدت کوتاه ارائه می کند؛ اما در این راستا قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در مدت کوتاهی سناریوی اصلی تخریب کلانشهر را ارائه خواهد کرد. وی اعلام کرد که پس از هماهنگی با مجموعه های استانی این عملیات آغاز خواهد شد.

در دوم خرداد ماه، بخشی از ساختمان پایتخت آبادان ریزش کرد که بر اثر آن 43 نفر کشته و 37 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید