آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی در بزرگراه تهران / ترافیک سنگین در بزرگراه همت

ساعت: 10:06
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923452

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عباس اوتادی کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اعلام وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران گفت: هم اکنون شاهد حجم روان و متحرک ترافیک در بزرگراه شهید بابایی به سمت غرب هستیم. بلوار نوبهار به ورودی بزرگراه شهید صیاد شیرازی.

اوتادی افزود: بزرگراه شهید سلیمانی غرب خیابان منصوری تا ابتدای پل سیدخندان در صبح شاهد ترافیک سنگین هستیم. بزرگراه شهید زین الدین در غرب پل بزرگراه امام علی (ع) به سمت خیابان پاسداران ترافیک سنگینی دارد.

کارشناس مرکز مدیریت و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران ادامه داد: بزرگراه شهید همت در شرق هم اکنون شاهد حجم قابل توجهی ترافیک است و بزرگراه حکیم در شرق از خیابان کاشانی تا ابتدای خیابان شیخ بهایی دارای ترافیک زیادی است. از ترافیک

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران افزود: هم اکنون بزرگراه شهید آبشناسان شرق در محدوده سردار جنگل تردد دارد و شاهد حجم تردد تا میدان فرهنگ هستیم. از جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله انتهای تردد پل جناح و از جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی از پل قزوین تا ورودی تونل توحید ترافیک سنگینی است. همچنین در خیابان آزادی شرقی قبل از خیابان شهیدان تا سه راهی بهبودی ترافیک سنگینی داریم.

وی با بیان اینکه بلوار جانبازان در هر دو جهت دارای بار سنگین است افزود: میدان سبلان به سمت میدان امام رضا دارای بار ترافیکی است و بلوار آرتش از میدان آرتش تا آجودانیه نیز به همین ترتیب بار ترافیکی ایجاد کرده است که حضور داریم و اقدامات لازم را برای حرکت روان انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید