آخرین وضعیت جاده از مرز شلمچه


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896976

رئیس ستاد مرکزی اربعین آخرین وضعیت تردد زائران از مرز شلمچه را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس ستاد مرکزی اربعین عصر امروز (دوشنبه 30 شهریور) در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه 18 خبر سیما در خصوص قاچاق زائران از مرز شلمچه گفت: صبح امروز به دلیل تجمع چند ده هزار نفری اتباع افغانستانی که برخی از آنها دارای مدارک قانونی هستند مورد قبول مقامات عراقی نبوده و تردد زائرین از این مرز با مشکل مواجه بوده است.

وی افزود: با تلاش فراوان استاندار خوزستان، فرماندهان فرج و با همکاری مرزبانی این مشکل برطرف شده است که در این راستا افرادی با مجوزهای قانونی از مرز عبور کرده و آن دسته از شهروندانی که تردد می کنند. مدارک لازم برگردانده نشده است.»

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: مشکلات شهروندان به طور کامل برطرف شده و تنها افراد دارای مجوز اجازه تردد از مرز شلمچه را دارند.

میراحمدی همچنین با اشاره به وضعیت تردد زائران از مرزهای 6 گانه خاطرنشان کرد: وضعیت در مرزهای ما بسیار خوب است، هم خروج از کشور عراق و هم بازگشت به کشور آسان است.

وی ادامه داد: امکانات لازم مانند اتوبوس در مرزها متمرکز شده و افراد برگشتی را به سرعت جابجا می کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان تصریح کرد: از امروز تعداد زائران عازم عراق افزایش یافته و به احتمال زیاد در روزهای آینده با سفر زائران بیشتری به عراق و مشارکت مواجه خواهیم شد. در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع).

دیدگاهتان را بنویسید