آزادی اسیران ایرانی نماد ایستادگی ملت ایران است/ اسیران ایرانی در زندان های بعث سختی را شرمسار کردند


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890519

عباس نژاد ۵ مرداد را فرصتی برای مرور ایثار بزرگان و ایثار آزادگان با صلابت ایرانی دانست و گفت: آزادی اسرا فرهنگ و نماد ایستادگی ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و کشتیرانی هرمزگان صبح امروز در مراسم تجلیل از کارمندان آزاده شاغل در بنادر هرمزگان 5 مرداد را یک روز بزرگ و تاریخی برای کشور دانست و اظهار داشت: در این روز باشکوه مردم ایران شاهد بازگشت آزادگان سرافرازی بود که پس از سالهای سخت اسارت سرانجام پا به دیار پاک میهن گذاشتند.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر و 5 مرداد سالروز ورود آزادگان از زندان های رژیم بعث، دو روز ماندگار و خاطره انگیز برای ملت ایران بود که با شور و شوق وصف ناپذیری برای شکر خدا در مقابل خداوند تعظیم کردند.

وی 5 مرداد 1348 را فرصتی برای مرور ایثار مردان بزرگ و جانفشانی آزادگان استوار ایران دانست و ادامه داد: این دوران تاریخی و فراموش نشدنی تصویری جهانی از حقانیت اراده و استقامت ملت ایران و آزادگان سرافراز ارائه کرد. مردم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه آزادی اسرا فرهنگ و نماد ایستادگی و ایستادگی ملت است، خواستار ثبت خاطرات و تاریخ شفاهی آزادگان از جامعه دریایی و بندری استان شد. .

هیچ هزینه ای ندارد. محمود صابری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: اسرای ایرانی در دوران اسارت نمایش های زیبایی از خود به تصویر کشیدند. بردباری و در زندان ها بعثی پیگیر را شرمسار کردند.

در پایان این مراسم از آقایان کوروش لک، عبدالله راد، حسن مینابی، غلام صادقی، محمد گشوشیه، غلام رهسپاری و یوسف قاسمی به عنوان شش آزاده شاغل در بندر شهید رجایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید