آزادی یک زندانی محکوم به پرداخت مهریه از زندان زاهدان


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917780

مدیرکل زندان‌ها و رئیس بخشداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

محمدحسین خسروی گفت: مددجوی 36 ساله که به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان زاهدان به سر می برد، پس از تحمل 4 ماه حبس به همت ستاد دیه استان و خیرین نیکوکار از زندان آزاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، محمدحسین خسروی مدیرکل زندان ها و رئیس ستاد کل زندان های سیستان و بلوچستان گفت: آقای سعید ح موظف به پرداخت 110 قطعه سکه تمام بهار آزادی از شهریور ماه جاری شده است. 143 میلیون ریال از حقوق ایده آل با مجموع بدهی 18 میلیارد و 843 میلیون ریال به متقاضی که در نهایت به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه و بدهی روانه زندان شد.

وی افزود: با پیگیری های مستمر همکاران ستادی سیستان و بلوچستان و انجام رایزنی های لازم پس از صدور حکم قطعی مصادره، به فرد مذکور موکول به پرداخت یک قطعه سکه تمام به عنوان پیش پرداخت و مبلغ 143 شد. میلیون ریال غرامتی که با کمک خیرین استان آزاد به آغوش گرم خانواده بازگشت.

رئیس بخشداری سیستان و بلوچستان گفت: همکاران مستقر در بخشداری استان با دعوت از همسر و برگزاری جلسات صلح و سازش سعی در ادامه زندگی این بستگان دارند و در صورت کوتاهی، حقوق زوجه را طبق قانون می پردازند اقدام می کنند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید