آزادی 520 زندانی جرایم غیرعمد از آغاز نذر هشتم در خراسان رضوی


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842499

جانفدا گفت: خیرین و نمازگزاران خراسان رضوی با قدردانی از امام هشتم، آزادی 520 زندانی خراسان رضوی را با پرداخت بدهی 8 زندانی جرائم غیرعمد در هر ماه با انجام هر مرحله از طرح هشتم تضمین کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سعید جانفدا رئیس اداره زندان خراسان رضوی صبح امروز در مراسم معارفه شهرستان تربت حیدریه گفت.

وی افزود: سیاست فعلی سازمان زندان ها توجه به نیازهای فرهنگی خانواده های زندانیان و نظارت بر وضعیت معیشتی آنان است. امسال نیز توجه ویژه ای به خودکفایی و اشتغال خانواده ها برای رسیدن به استقلال از معیشت است.

حسین رحیمی رئیس اداره زندان تربت حیدریه نیز گفت: با اجرای طرح هشتم نذری تا کنون 46 زندانی جرائم غیرعمد با اهدای 222 میلیون تن خیرین و نمازگزاران مسجدی به شهرستان آزاد شده اند. “

وی گفت: این مراسم نوزدهمین طرح نذر هشتم در استان و چهارمین برنامه در تربت حیدریه است که به مناسبت روز نسیم مهر که روز ملی حمایت از خانواده زندانیان نامگذاری شده است، برگزار شد. در این راستا خانواده‌ها با زندانیان ملاقات می‌کنند: «و بسته‌های معیشتی به آنها داده می‌شود.

رحیمی گفت: سال گذشته در راستای حمایت از خانواده زندانیان در قالب نسیم مهر 12 میلیارد ریال به 400 خانواده زندانی کمک شد که 31 زندانی دیگر در زندان این شهرستان در انتظار تلاش خیرین هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید