آشتی در تیم ملی در راه است؟

آشتی در تیم ملی در راه است؟

مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه پس از جدایی کارلوس کی روش مدت ها به تیم ملی دعوت نشد و پس از اخراج دراگان اسکوچیچ و بازگشت پرتغالی، شانس او ​​دوباره درخشید!

شاید پس از دعوت رامین رضایان برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که تعامل این بازیکن با کاپیتان ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟

فراموش نکنیم که پس از اعلام نظر کمیته فنی در خصوص تصمیم برکناری دراگان اسکوچیچ (برای اولین بار)، برترین های فوتبال از این اتفاق استقبال کردند و مصاحبه تصویری با سردار آزمون در این خصوص ترتیب دادند.

ستاره ایران بایرلورکوزن یکی دیگر از مضامین سردار درباره نظر کمیته فنی در مورد اخراج اسکوچیچ بود: «این نامردی است». یک اردوگاه باقی ماند و این اتفاقات افتاد. هنگام خداحافظی کیروش چند نفر به فرودگاه رفتند؟ فقط یک راننده به فرودگاه رفت. می خواهیم بفرستیم، دستش را بگیریم و سپاسگزار باشیم. اینقدر ناسپاس نباش بگذریم که تاکتیک ها زیر صفر است اما ما بدون مشکل به دنیا رفتیم. شما برای قرآن، شما برای خدا، بیایید با افرادی که از خارج از کشور می آیند درست رفتار کنیم و به درستی خداحافظی کنیم. یک کمپ باقی مانده بود. چرا قبلا این کار را می کردند؟ سردار آزمون برای من چه فرقی می کند؟ اونی که اومد منم گواردیولا در هشت روز چه کاری می تواند انجام دهد؟ این بزدلی است و درست نبود.

اما شاید یکی از حواشی این مصاحبه تلویزیونی جایی بود که سردار آزمون گفت: من همیشه اهل حرف و عمل بوده ام. گفتم بحرین را می گیریم. من نمی دوم؛ کاری کردم که بهش برسم من مرد هستم و سر قولم هستم. پدر و مادرم مرا تربیت کردند تا به قولم عمل کنم. بازیکن ایرانی مدعی 90 درصد است. بازیکنی که در دوران کی روش بازی می کرد و در آن زمان دعوت شد، اما از آن زمان دعوت نشد، اکنون در حال تاریخ سازی است. او باید قبول کند که شرایط قبلی را ندارد.»

سردار با انتقاد شدید از این ملی پوش سابق که مدت هاست به اردو دعوت نشده اما داستان انتقادی از خود به جا گذاشته است، گفت: باید با خود صادق باشید و بدانید که شکست خورده اید. تو را همه جا اخراج کردند و برای رسیدن به تیم ملی باید بجنگی، وقتی روز آخر جام جهانی برزیل را از دست دادم، با خودم روراست بودم و گفتم به خاطر اینکه اجازه حضور در جام جهانی را ندارم. بد بازی کردم و گفتم باید تلاش کنم. من با گریه مصاحبه کردم اما گفتم باید تلاش کنم تا به این جایگاه برسم. نمی گویم شما هم مثل من هستید، اما با خودتان صادق باشید. گذاشتن عکس از بدن شما فایده ای ندارد. اگر مرد هستی بدو، خودت را نشان بده و به قهرمانی جهان کمک کن. من شخصاً برای بودن با هر مربی هر کاری انجام می دهم. من می خواهم برای تیم ملی کشورم بجنگم.”

خیلی ها به نظر می رسید سردار آزمون با این جملات به رامین رضاییان اشاره می کند.

اما رامین رضایان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به این تست پاسخ داد و نوشت: هر کلمه جایی دارد و هر نکته جایی.

حال شاید این سوال پیش بیاید که کلمه یا محل پاسخگویی سردار آزمون کجاست؟

البته بعید به نظر می رسد که با حضور سرمربی با نظم و سخت گیری مثل کارلوس کی روش، این دو به دعوا و طعنه زدن به یکدیگر ادامه دهند و شاید بتوان پیش بینی کرد که با هم آشتی کنند یا حداقل سکوت کنند!

دیدگاهتان را بنویسید