آغاز «سفره ملی خرما» در دشستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از گزارش؛ در میز تاریخ ملی که با حضور نیکبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی، کوزه چی معاون معاونت دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، فسخت، مدیرعامل میوه و سازمان سبزی زارهای شهرداری تهران، گوربین، مدیرعامل شرکت فروشگاه های شهروند و زیگامی، معاون خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت، بازرگانی، پیلتون، مدیرکل دفتر غرب آسیا سازمان توسعه تجارت، رضایی معاون پارلمانی سازمان توسعه تجارت، احمدی مدیر فروشگاه سازمان اتکا در وزارت دفاع، رضایی نماینده دشستان، کرمی نماینده دشتی و تنگستان و تعدادی از مدیران کشوری و استانی و همچنین مسئولان استان های خرما خیز کشور، قیمت بهینه فورمیت امسال در حال بحث و تصمیم گیری است.

این برنامه با حمایت نماینده دشستان در مجلس و به همت استانداری بوشهر، فرمانداری دشستان، ادارات کل صنعت و معدن و جهاد کشاورزی استان و همچنین اتاق بازرگانی برگزار می شود. استان بوشهر و تشکل های فعال منطقه خرما در برازجان.


برگزاری جلسه هماهنگی باغداران شهرستان دشستان با نمایندگان مردم

607794de488b 2453 43c4 9c79 6f12085f089f خبر خاکستری

در آستانه برگزاری سفره سراسری خرما با حضور 6 استان خرما خیز کشور در دشستان، جلسه ای با حضور نخلداران این شهرستان و نماینده مردم دشستان در مجلس برگزار شد. و مسائل و مشکلات بخش خرما.

لازم به ذکر است صبح امروز (پنجشنبه) جدول ملی خرما قیمت خرما با حضور مدیرانی از وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، امور خارجه و دفاع، تعدادی از استان ها در شهرستان دشستان برگزار شد. نمایندگان مجلس و شهرداری تهران و همچنین مسئولین در استان های کشور که خرما می رویند برگزار می شود و در مورد قیمت بهینه خرما در سال جاری بحث و تصمیم گیری می شود.

این برنامه با حمایت نماینده دشستان در مجلس و به همت استان بوشهر، استان دشستان، ادارات کل صنعت و معدن و جهاد کشاورزی استان و همچنین اتاق بازرگانی استان بوشهر برگزار می شود. و تشکل های فعال بخش خرما در برازجان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید