آلودگی هوا در تهران تا روز جمعه ادامه دارد/ تا فردا دمای نسبتاً خنک

آلودگی هوا در تهران تا روز جمعه ادامه دارد/ تا فردا دمای نسبتاً خنک

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، هوای این استان طی دو روز آینده ابری تا نیمه ابری با بدتر شدن کیفیت هوا و کاهش نسبی دما تا فردا (12 آذر) پیش بینی می شود.

بر اساس آخرین نقشه ها و مدل های پیش بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (12 آذر) نسبتاً پایدار و بدون وزش باد شدید، آسمان نیمه ابری تا نیمه ابری و در مناطق شهری با ترافیک سنگین همراه با بومی پیش بینی می شود. گرد و غبار و بدتر شدن کیفیت هوا.

از جمعه شب تا یکشنبه (14 تا 16 آذرماه) به دلیل نفوذ سامانه بارشی در برخی مناطق استان، افزایش ابر، در برخی نقاط بارش باران، همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات. مناطق کوهستانی

آلودگی هوای تهران وارد مرحله خطرناکی شده احتمال وقوع یک حادثه ناگوار نگرانی شدید وزارت بهداشت برای سلامت مردم – همشهری آنلاین

حجم عمده بارش جمعه شب تا شنبه (14 آذر) در نواحی شمالی و غربی استان و یکشنبه (15 آذر) در کوهستان ها و نواحی شمالی استان پیش بینی می شود.

امروز و فردا (2 و 3 آذرماه) کاهش نسبی دما و در روز جمعه (14 آذر) افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 6- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته به ثبت رسید.

آسمان تهران فردا (12 آذر) صاف تا نیمه ابری و غبارآلود با کمینه دمای 7 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد و روز جمعه (14 آذر) نیمه ابری همراه با مه محلی در اوایل دی ماه پیش بینی می شود. شب در نقاطی بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 8 و حداکثر 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید