آماده برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب در استان کوم هستیم

ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802096

مدیرعامل پست قم با اشاره به جایگاه قم در زمینه دریافت مرسولات در کشور گفت: پست استان در اولین نمایشگاه مجازی کتاب سال گذشته با حدود 80 هزار مرسوله رتبه دوم کشور را از نظر دریافت مرسوله و پس از سرمایه، پایتخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، باقری منش مدیر کل پست قم با اشاره به ارائه موفقیت آمیز پست در اولین اقدام همکاری در نمایشگاه کتاب سال گذشته گفت: انتشارات در دومین نمایشگاه مجازی کتاب حضور خواهد داشت و به دلیل اهمیتی که دارد. تعداد ناشران استان کوم در تلاش است تا در سال جاری و سال گذشته نقش مهمی در اداره پست استان در دریافت و توزیع مقالات این رویداد فرهنگی داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه کوم در زمینه دریافت مرسوله در کشور گفت: پست استانی در سال گذشته با حدود 80 هزار مرسوله در رتبه دوم کشوری از نظر دریافت مرسوله و پس از پایتخت نیز در بین استان های دارای توزیع در رتبه پنجم قرار گرفت. در این نمایشگاه حدود 40 هزار محموله با محتویات کتاب به استان تحویل گرفتیم که در کشور رقم قابل توجهی است.

مدیر کل پست استان قم در خصوص توزیع و توزیع اقلام اولین نمایشگاه کتاب سال گذشته گفت: با برنامه ریزی مناسب و همکاری مضاعف کارکنان پست استان، خوشبختانه اقلام اولین نمایشگاه کتاب سال گذشته به کشور واریز نشد. بخش پذیرش و توزیع، از ناشران استانی دریافت و ارسال و توزیع به مقاصد مختلف در سراسر کشور از طریق شبکه مویرگی امسال با استفاده از تجربیات به دست آمده در سال گذشته، رفع نقاط ضعف و تقویت زیرساخت ها، در نظر داریم گام های موثری در این اقدام فرهنگی برداریم. .

وی با اشاره به رعایت دقیق دستورالعمل های صادره در فرآیندهای پستی، اجرای موفق طرح را می طلبد، گفت: با برگزاری جلسات مستمر و تشکیل کمیته نمایشگاهی، آمادگی داریم با رعایت دقیق برنامه ملی این رویداد را محقق کنیم. شرکت پست.”

باقری منش با اشاره به حضور گسترده ناشران استان کوم در این رویداد فرهنگی گفت: در تلاش هستیم تا با تماس با ناشران استان، نحوه بسته بندی صحیح مطالب کتاب را به آنها آموزش دهیم. آدرس دهی، دریافت فاکتورهای الکترونیکی، برنامه “زمان تحویل بسته ها به خریداران از طریق پست و … این همکاری باید به درستی انجام شود.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت های شرکت ملی پست افزود: شرکت ملی پست امسال با تقویت زیرساخت ها و تجهیز آنها به گاری و صندوق جمع آوری کتاب های خریداری شده توسط هموطنان را با کمترین آسیب از این امکانات تامین می کند. اولین نمایشگاه مجازی قرآن نشان داد که استفاده از این تجهیزات مدرن در کاهش شلوغی و آسیب های احتمالی بسیار موثر است.

مدیر کل پست قم با اشاره به روند کار گفت: ناشران پس از درخواست داوطلبان از طریق سایت، فاکتور الکترونیکی را دریافت و به مرسوله پیوست می کنند. پیامک برای خریدار ارسال می شود و طبق مراحل از طریق پست و با توجه به فاصله ناشر و خریدار، بسته کاغذی در اسرع وقت به آدرس خریدار توزیع می شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب از سومین باخمن در سراسر کشور آغاز و تا دهمین باخمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید