آمادگی ارتش برای رفع نیازهای پهپادهای سایر کشورها

وی با اشاره به بحران اوکراین ادامه داد: او همه اتفاقات و مشکلات را در سطح جهانی دنبال می کند و اخبار را دنبال می کند و ما از همه این اتفاقات آگاه هستیم، آنها را دنبال می کنیم و مشکل را پیگیری می کنیم و برای رویارویی با ترکیبی آماده می شویم. جنگ.”

وی گفت: همه تهدیدها از جمله تهدیدات سایبری و آینده در حال رصد هستند و آمادگی ما متناسب با آن تهدیدات است و اولویت در ارتش آمادگی متناسب با تهدیداتی است که ممکن است در آینده وجود داشته باشد. برای اینکه بتواند به خوبی به این تهدیدات پاسخ دهد و در راستای نیاز به نیروی کار کارآمد، تجهیزات مدرن و کارآمد و همچنین فناوری های نوین، تولید و ظرفیت سازی برای مقابله با تهدیدات نوظهور را در دستور کار خود قرار داده است.

سیاری گفت: امروزه نمی توان از تجهیزات قدیمی برای مقابله با تهدیدات جدید استفاده کرد، اما می توان از تجربیات و دانش قبلی برای ارتقای مهارت و بازدارندگی استفاده کرد.

وی ادامه داد: دفاع از تمامیت ارضی کشور با ارتش است و نیروهای چهارگانه ارتش اعم از زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور مستقر هستند و در مقابل هر تهدیدی قوی هستند. البته حفظ تمامیت ارضی کشور در اولویت ارتش است، اما در سایر زمینه ها در صورت لزوم ارتش وارد صحنه می شود و با هر تهدیدی مقابله می کند و از ورود عناصر خارجی به کشور جلوگیری می کند و به آن منطقه افتخار می کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به توانمندی های ارتش در حوزه پهپاد گفت: انواع پهپادها از جمله کمان 22 و کمان 12، مهاجر، آرش، ابابیل و سایر پهپادها ساخته شده و در زمین است. نیروی دریایی و پدافند هوایی: «این پهپاد قادر به انجام عملیات های جنگی و شناسایی هوایی است که برخی از آنها در رژه 19 آوریل به نمایش گذاشته می شود.

امیر سیاری پیشرفت ارتش در زمینه پهپاد را سریع و مناسب توصیف کرد و گفت: امروز پهپادهای ما به جایی رسیده اند که هر کشوری که از ما پهپاد بخواهد می توانیم پاسخگو باشیم. این یک جهش بسیار بلند است و امروز می توان گفت که می توانیم نیازهای خودمان را برآورده کنیم و در صورت لزوم نیازهای دیگران را برآورده کنیم.

او گفت: «ما باید قابلیت‌های پهپاد خود را به فناوری فعلی ارتقا دهیم و این در حال رخ دادن است. این اساس دانش بومی است و قطعا تمرینات نقش بسیار مهمی در تست این محصولات دارند. شغل پیدا می کنیم

امیر سیاری خاطرنشان کرد: ما باید برای نبردهای آینده برنامه ریزی کنیم و آن را تمرین کنیم، این دلیل نمی شود که این رزمایش ها و توان رزمی ما آشکار شود، نیازی نیست فاش کنیم که برای مقابله با تهدید دشمن چه تاکتیک و تکنیکی داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم نبرد واقعی را نادیده بگیریم. وقتی می گوییم آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم، به معنای شناخت دشمنان در جنگ های شناختی و در نظر گرفتن آینده تهدیدها و جذب نیروی کار مورد نظر بر این اساس است. تهدید.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به همکاری گسترده ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت های دانش بنیان گفت: این کار انجام شده و بر اساس این طرح ها از جوانان نخبه استفاده می کنیم و با دانش بنیان و علمی همکاری می کنیم. شرکت ها مراکز

امیر سیاری گفت: جوایزی که امروز به آنها افتخار می کنیم حاصل همکاری ارتش، سپاه، وزارت دفاع، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان است و باید به این دستاوردهای بزرگ افتخار کرد. «زیردریایی ها، کشتی ها و جنگنده ها به مدرن ترین علم روز دنیا نیاز دارند که توسط جوانان این منطقه به دست آمده است.

وی با اشاره به اقدامات ارتش در عرصه های مختلف گفت: ارتش در عرصه های مختلف از جمله سیل، زلزله، آتش سوزی، امداد و نجات و بیماری های عروق کرونر قلب حضور موثر و آبرومندانه ای داشته است که 22 شهید در تاج و تخت بر جای گذاشته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش خدمت به مردم را افتخار می داند و ثابت کرد که ارتش ایثار ملت است.

امیر سیاری با اشاره به جایگاه سربازان در نیروهای مسلح گفت: جایگاه سربازان در نیروهای مسلح ایران پیشرفت چشمگیری داشته و سربازان در کنار حفظ امنیت کشور تخصص را فرا گرفته اند و می توانند پس از آموزش با تخصص به فعالیت بپردازند. “

دیدگاهتان را بنویسید