آمادگی برای ارائه تسهیلات برای زائران پیاده در ایام اربعین حسینی (ع)


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892033

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان گفت: کمیته امداد استان به منظور حضور حداکثری مردمی که در کنگره پیاده روی اربعین حسینی (ع) مورد حمایت قرار می گیرند، آماده ارائه تسهیلات برای عبادت است. 2200 نفر با حمایت کمیته امداد استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران گفت: به منظور حضور حداکثری مشمولان تحت حمایت در همایش پیاده روی اربعین حسینی (ع). کمیته امداد استان با حمایت کمیته امداد استان آمادگی دارد برای 2200 داوطلب عبادت کند.

وی با اشاره به عدم امکان زیارت اربعین طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به رفع محدودیت ها و کنترل بیماری کرونا و با توجه به اعزام حداکثری زائران به پیاده روی حماسه زیارت اربعین حسینی(ع) امسال کمیته پشتیبانی بستر مناسبی را برای حضور گسترده خانواده های بیماران فراهم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ادامه داد: در این راستا با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری کمک هزینه دو میلیون تومانی و ده میلیون تومان وام در اولویت دانش آموزان و دانشجویان قرار می گیرد. نخبگانی که می توانند در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) شرکت کنند پرداخت می شود.

اهرابی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد اربعین، سفر زیارتی منوط به ثبت نام در سامانه سماح است، خاطرنشان کرد: مشتریان گرامی پس از هماهنگی با کمیته امداد و مراکز خیریه محل سکونت خود جهت دریافت تسهیلات مذکور، به یاد داشته باشید که در این سامانه ثبت نام کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید