آمار تصادفات موتور سیکلت در روستاها بیشتر از شهرها است


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915929

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

فریبرز کرمی گفت: آمار تصادفات موتور سیکلت در روستاها نسبت به سایر نقاط بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: با توجه به تعداد مصدومان و فوتی موتورسواران، به منظور فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی موتورسواران، کلاه ایمنی رایگان بین این افراد توزیع شده است.

وی افزود: بیشترین تصادفات رخ داده در شهرستان ها مربوط به موتورسواران بوده است لذا در راستای ساماندهی و ارتقای ایمنی موتورسواران تعداد 430 کلاه ایمنی به صورت رایگان توزیع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با توجه به تاثیر اجرای طرح توزیع کلاه ایمنی در کاهش تصادفات رانندگی از اجرای این طرح در شهرهایی با آمار بالای مرگ و میر موتورسواران خبر داد.

کرمی با بیان اینکه تصادفات موتورسیکلت در مناطق روستایی بیشتر از شهری است، خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در تلاش هستیم تا کلاس های آموزشی و فرهنگ سازی را برگزار کنیم تا بتوانیم نقش مهمی در رعایت قوانین داشته باشیم. مشکلات ایمنی راکبان موتورسیکلت

مدیرکل ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: عموماً موتورسواران از نظر تصادفات آسیب پذیرتر هستند و استفاده از کلاه ایمنی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید