آمار جرایم در نیروهای مسلح کم است / ضریب امنیتی در کشور بالاست


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811020

حجت الاسلام پورخکن گفت: میزان جرم و جنایت در بین نیروهای مسلح به دلیل تحصیلات این افراد بسیار پایین است اما این امر مطلوب نیست و باید به جایی برسیم که این چند مورد به صفر برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام احمدرضا پورخکن در بازدید از شعب دادگستری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد پرونده ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح رو به کاهش است اما تلاش می شود تا تعداد پرونده ها کاهش یابد. به صفر جرمی مرتکب شده است.

وی افزود: در استان لرستان تعداد پرونده های مختومه شده در سال جاری نسبت به سال گذشته 12 درصد و در برخی شعب به صفر رسیده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مدیون جان باختگان نیروهای مسلح است، گفت: امروز به برکت حضور مقام معظم رهبری، حضور مردم و نیروهای مسلح بودن.

حجت الاسلام پورخکن گفت: میزان جرم و جنایت در بین نیروهای مسلح به دلیل تحصیلات این افراد بسیار پایین بوده است اما این امر مطلوبی نیست و باید به جایی برسیم که این چند مورد به صفر برسد.

وی با اشاره به ساختمان دادگستری در استان لرستان گفت: ساخت ساختمان مطابق با استانداردها در دستور کار قرار دارد و میزان رضایت مشتریان از این سازمان 96 درصد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید