آمار چاقی ناشی از کم تحرکی در البرز نگران کننده است / ورزش; مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام زنانه


زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877897

مینا احمدی گفت: آمار چاقی ناشی از کم کاری در استان نگران کننده است و ابتلای 29 درصدی البرزی ها به فشار خون موید این گفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مینا احمدی کارشناس سلامت به تیتریک گفت: اگر می خواهید همیشه زیبا، خوش اندام و لاغر به نظر برسید، هرگز ورزش را فراموش نکنید.

وی ادامه داد: ورزش باید جزئی از بدن شما باشد زیرا اگر روزی آن را انجام ندهید از دست دادن قسمتی از بدن خود را احساس خواهید کرد.

احمدی با بیان اینکه ورزش راز جدی زیبایی و تناسب اندام است، افزود: ورزش می تواند عامل اصلی سلامت و تندرستی باشد.

وی گفت: افرادی که ورزش می کنند همیشه با انگیزه و پرانرژی هستند. یکی از دلایل آن فیزیولوژی است، زیرا در حین ورزش سموم و مواد مضر به صورت عرق از بدن دفع می شود و ناخودآگاه احساس بهتری پیدا می کند. از طرف دیگر ورزش به شما کمک می کند تا چربی اضافی را از بین ببرید و در زمان کمتری وزن کم کنید.

وی گفت: ورزش ها باید به صورت منظم و منظم انجام شود، نیازی به ادامه حرفه ای با ورزش ندارید. به محض اینکه هر روز پیاده روی سریع داشته باشید، دویدن یا اگر به ورزش هوازی علاقه دارید، این کار مهم را به پایان رسانده اید.

احمدی ادامه داد: عمر ماشینی نباید ما را از ورزش و خانه داری غافل کند یا به عبارتی خانه داری جزو ورزش محسوب نمی شود.

این متخصص افزود: تغییر سبک زندگی باعث کم کاری و چاقی در جامعه شده است و اضافه وزن عامل بیماری های دیگر است.

وی گفت: بانوان به جای اینکه هر روز به دنبال رنگ مو و لوازم آرایشی جدید باشند ورزش کنند چرا که علاوه بر سلامتی باعث زیبایی نیز می شود.

احمدی در خاتمه گفت: آمار چاقی ناشی از کم کاری در استان نگران کننده است و 29 درصد البرزی ها مبتلا به فشار خون هستند که موید این گفته است و قبل از تبدیل شدن به سونامی باید با ورزش از پیشرفت آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید