آمار گزینه حمله ضعیف استقلال و درخواست نجومی آجورلو

آمار گزینه حمله ضعیف استقلال و درخواست نجومی آجورلو

کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که در روزهای اخیر مورد توجه استقلال قرار گرفته و صحبت های اولیه درباره حضور او در جمع آبی ها مطرح شده است. حتی شنیده می شود این بازیکن با استقلال به توافق رسیده و به زودی برای انجام تست های پزشکی و کارهای مربوط به قراردادش راهی ایران خواهد شد.

کاوه که یک فصل بازی در استقلال را در کارنامه خود دارد، در سال های اخیر در فوتبال بلژیک حضور داشته و در ابتدای حضورش در این کشور شاهد عملکرد بسیار خوبی از این بازیکن بوده ایم. در حالی که رضایی از استقلال پیشنهاد دارد، گفته می شود این بازیکن برای یک فصل حدود 500 هزار دلار به استقلال پرداخت می کند که رقم بالایی محسوب می شود.

به عنوان مثال یاماگا که بهترین گلزن استقلال در این فصل است حدود 350 هزار دلار دریافت می کند. نکته جالب در مورد کاوه این است که این بازیکن در یکی دو فصل اخیر آمار بسیار ضعیفی داشته و بیشتر مصدوم بوده است.

کاوه رضایی که در این فصل در تیم اودورلی بلژیک حضور داشت، در 7 ماه گذشته تنها 5 بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و مجموع دقایق حضور او برای تیمش بسیار کم است. رضایی آخرین بار در هفته بیست و پنجم مسابقات قهرمانی بلژیک 10 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و پس از آن دیگر به میدان نرفت.

ویزیت اجباری پزشک هندی و آمار ضعیف گزینه خط حمله آبی/استقلال برای رضایی 500 هزار دلار به همراه خواهد داشت؟

همچنین آخرین بازی ای که کاوه به صورت کامل در آن به میدان رفت در تاریخ 31 نوامبر 2020 و آن هم برابر شارلوا بود. همچنین بیش از یک سال از آخرین گل باشگاهی این بازیکن می گذرد. نکته جالب دیگر در مورد رضایی مربوط به مصدومیت های طولانی و متعدد این بازیکن است که حتی باعث شد او برای تیم ملی هم دلتنگ شود.

رضایی یک مصدومیت قدیمی از ناحیه مچ پا دارد که گاهی برای مداوا به یک پزشک هندی در دبی مراجعه می کند. علاوه بر این، کاوه در سال های اخیر چندین بار دچار مشکل لگن شده و ضربه های زیادی خورده است.

رضایی و استقلال به عقد قرارداد بسیار نزدیک هستند و به احتمال زیاد این بازیکن را دوباره با پیراهن آبی در لیگ ایران خواهیم دید. با این حال، نگرانی در مورد گزینه خرید استقلال در خط حمله به دلیل مصدومیت های پشت سر هم این بازیکن در چند سال گذشته است که باعث شده او در فوتبال بلژیک نیمکت نشین شود و حتی از حضور در تیم ملی بازماند. .

هواداران استقلال اگرچه به تجربه این بازیکن و البته انگیزه کاوه برای حضور در جام جهانی تکیه کردند اما نگران مصدومیت این بازیکن و البته آمار ضعیف او در 2 فصل اخیر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید