آموزش سئو در مشهد (مقدماتی تا پیشرفته)

آموزش سئو در مشهد توسط اشخاص و شرکت‌های متعددی با روش‌های مختلفی ارائه می‌شود. برای آموزش سئو در مشهد و یا در هر شهر دیگری، باید یک متخصص سئوی حرفه ای انتخاب کنید؛ اگر ساکن مشهد هستید و علاقمند به یادگیری سئو می‌باشد، سایت سئو آبی مناسب‌ترین گزینه برای آموزش سئو در مشهد می‌باشد.

سئو چیست؟

سئو مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجوی می‌باشد. به زبان عامیانه تر یعنی اقداماتی روی سایت صورت بگیرد که سایت در بهینه ترین حالت ممکن باشد و در نتایج اولیه گوگل نمایش داده شود.

این اقدامات شامل دو بخش کلی است: اقدامات اولیه و اساسی سئو، اقداماتی که متناسب با شرایط سایت انجام می‌گیرد  در صورتی که صاحب کسب و کار آنلاین و وب‌سایت باشید، حضور در نتایج اولیه گوگل اهمیت بسیاری دارد.

بخش‌های اصلی آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو شامل سه قسمت می‌باشد: 

  • سئوی داخلی on page SEO
    این قسمت شامل تمام اقداماتی است که روی سایت اصلی صورت می‌پذیرد. آموزش‌هایی مانند: بهینه سازی محتوا و عنوان و تیترها، بررسی کلمات کلیدی مناسب، بهینه سازی تصاویر و …  در این بخش قرار می‌گیرند.
  • سئوی خارجی  off page SEO 
    بهینه سازی خارجی در واقع اعتباری است که خارج از یکی سایت، به آن داده می‌شود. لینک سازی خارجی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی این اعتبار را برای سایت به ارمغان می‌آورد.
  • سئوی تکنیکال technical SEO
    آموزش سئوی تکنیکال یا سئوی فنی در مشهد شامل: افزایش سرعت سایت، بررسی نقشه سایت sitemap ، بررسی واکنش گرایی یا ریسپانسیو بودن سایت، بررسی لینک‌های شکسته،  استفاده از اسکیما، بررسی صفحات 404 و … می‌باشد.

در آموزش سئو در مشهد، آموزش سئو وردپرس و آموزش سئوی جوملا یا دروپال هیچ تفاوتی ندارد.

آموزش سئو در مشهد مناسب چه کسانی است؟

در ابتدا باید مشخص کنید که به چه دلیل می‌خواهید سئو را فرا بگیرید. اگر صاحب یک سایت و یا کسب و کار آنلاین هستید، اگر علاقه به فعالیت در حوزه سئو دارید و یا اگر علاقه به آموزش و تدریس سئو در مشهد دارید، آموزشی که سئو آبی برای شما مهیا کرده است یک گزینه بسیار مناسب می‌باشد. قبل از شروع به یادگیری باید توجه داشته باشید که سئو فرایندی است که نیازمند زمان و صبر شما و همین‌طور تجربه‌ی شکست‌ها و موفقیت‌های فراوان شما می‌باشد.

منبع: پکیج آموزش سئو در مشهد به صورت مقدماتی تا پیشرفته به صورت رایگان

دیدگاهتان را بنویسید