آموزش مدارس غیردولتی اعلام شد/ تصویب «آموزش ثابت» از 4 تا 35 میلیون تن


ساعت: 20:23
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877929

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی از تصویب آموزش مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: حداقل قیمت ثابت برای آموزش 4 میلیون و حداکثر 35 میلیون تن تعیین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: مدرسه.

وی شهریه ثابت مدارس غیردولتی را حداقل 4 میلیون تن و حداکثر 35 میلیون تن عنوان کرد.

محمودزاده به آموزش فعالیت های فوق برنامه اشاره کرد و ادامه داد: در مدارس غیردولتی سه هزینه وجود دارد که شامل آموزش ثابت، فوق برنامه و هزینه های مختلف مانند لباس فرم، غذا و حمل و نقل است. ما اعلام کرده ایم آموزش ثابت، اما بالاتر از شهریه درخواست جداگانه و متفرقه.

وی افزود: آموزش فوق برنامه تا سقف 38 درصد شهریه ثابت قابل تعیین است که باید به تایید هیئت نظارت منطقه و منطقه برسد و وصول آن بعد از شروع سال تحصیلی است. هزینه های مختلفی نیز با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان تعیین می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهریه مدارس نیز در سایت مشارکت منتشر می شود، افزود: تیم های نظارتی در اداره کل آموزش و پرورش، مشارکت های مردمی منطقه، خدمات ارزیابی عملکرد منطقه، اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی بر آموزش در مدارس غیردولتی نظارت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید