آیا استقلال در فیفا مشکل دارد؟

آیا استقلال در فیفا مشکل دارد؟

زمانی که باشگاه استقلال ایران قصد داشت محمد محبی بازیکن ایرانی باشگاه سانتا کلارای پرتغال را به خدمت بگیرد، شاید تصورش را هم نمی کرد که حتی انتقال این بازیکن به صورت قرضی هم به مشکل مالی بزرگی برای آبی ها تبدیل شود.

بر اساس توافق با سانتا کلارا، باشگاه استقلال باید پول انتقال محیبی را در دو قسط پرداخت می کرد، اما اکنون مدتی است که تنها 90 هزار دلار از مبلغ 230 هزار دلار به باشگاه پرتغالی رسیده است.

علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد 140 هزار دلار از مبلغی که برای باشگاه سانتا کلارا واریز شده بود به حساب این تیم واریز نشده و همان روز به حساب استقلال برگشته است. به همین دلیل باشگاه سانتا کلارا برای احقاق حق خود به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرده است.

این خبری است که امروز فتح الله زاده رسما اعلام کرد و تاکید کرد در صورت پیروزی سانتاکلارا در این پرونده فیفا، جدا از مبلغ مالی، محمد محبی نیز باید استقلال را ترک کند و به پرتغال برگردد.

فتح الله زاده در این خصوص در برنامه ورزشگاه گفت: سانتا کلارا به ما اعلام کرد که قصد دارند پرونده محیبی را به فیفا ببرند اما همه کارهای لازم را به صورت قانونی انجام داده ایم در حالی که مشکلاتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید