آیا این بازیکن بوندسلیگا هدف پرسپولیس است؟

پس از این اتفاق، یحیی گل محمدی در جمع خبرنگاران درباره لزوم جذب مهاجم خارجی صحبت کرد و به نوعی احساس کرد که موفقیت تیمش در نقل و انتقالات در گرو خرید یک مهاجم بین المللی است و به همین دلیل درویش، مدیرعامل پرسپولیس برای خرید یک مهاجم به بازار رفت. مهاجم اکنون نام گزینه مورد نظر از پرسپولیس مشخص شده است و در صورت عدم وجود مشکل خاصی، به زودی مقدمات حضور این بازیکن در تهران و امضای قرارداد فراهم خواهد شد. ستاره ای که اگر در جمع شاگردان گل محمدی قرار می گرفت، پرسپولیس را پردرآمد اصلی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران می کرد.

آیا این بازیکن بوندسلیگا هدف پرسپولیس است؟

یورگن لوکادیا در یکی از بهترین بردهای آبی ها در بوندسلیگا مقابل بایرن در نیم فصل خود در بوخوم گلزنی کرد.

یورگن لئوناردو لوکادیا، مهاجم 28 ساله هلندی بازیکنی است که مذاکرات اولیه را با پرسپولیس انجام داده و در حال حاضر محتمل ترین گزینه برای تقویت خط حمله پرسپولیس است. مهاجم 186 سانتی متری بوخوم فصل گذشته که بیشتر دوران فوتبال خود را پس از انجام 175 بازی و زدن 63 گل برای آیندهوون در پی اس وی آیندهوون گذراند، در سال 2018 با قراردادی 17 میلیون یورویی به برایتون پیوست تا در کنار علیرضا جهانبخش به دومین بازیکن تبدیل شود. خرید این فصل برایتون از لیگ اردیویژه است. اما پس از یک فصل حضور در برایتون و گلزنی به آرسنال و اورتون، این بازیکن به هوفنهایم آلمان و اف سی سینسیناتی در آمریکا قرض داده شد. او در دوازده بازی برای هوفنهایم چهار گل و یک پاس گل به ثمر رساند و در 27 بازی MLS سه گل برای اف سی سینسیناتی به ثمر رساند و سرانجام پس از ثبت 6 گل و سه پاس گل قرارداد خود را با برایتون به پایان رساند و در مجموع 46 بازی برای این تیم به بوخوم پیوست. به عنوان بازیکن آزاد برای همراهی تیم در بوندسلیگا.

آیا این بازیکن بوندسلیگا هدف پرسپولیس است؟

مهاجم قاتل هلندی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و در حضور 80 هزار هوادار دورتموند مقابل زنبورها گلزنی کرد.

اگرچه حضور لوکادیا در بوخوم به نیم فصل محدود شد، اما این مهاجم هلندی با کیفیت در 13 بازی برای این باشگاه دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. نکته جالب در مورد این بازیکن گلزنی او مقابل دورتموند و بایرن مونیخ دو غول فصل گذشته فوتبال آلمان بود که با چهار – دو برد مقابل بایرن و چهار – سه برد مقابل زنبورها همراه بود.

آیا این بازیکن بوندسلیگا هدف پرسپولیس است؟

یکی از مهم ترین گل های لوکادیا در بازی برایتون مقابل آرسنال در لیگ برتر به ثمر رسید.

لوکادیا هلندی که سابقه حضور در رده های نوجوانان را دارد و به اردوی تیم ملی بزرگسالان هلند دعوت شده است، در صورت حضور در پرسپولیس می تواند دغدغه های این سرمربی را در خط حمله به طور کامل برطرف کند و روی از سوی دیگر پس از خرید مانوئل فرناندز از سپاهان به عنوان یکی دیگر از بمب های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید