آیا این ستاره با تمرین پرسپولیس رها شده است؟

آیا این ستاره با تمرین پرسپولیس رها شده است؟

محمد محمدی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد گفت: در هفته ها و ماه های گذشته حتی زمانی که پرسپولیس می برد این نگرانی را در مورد داوری داشتیم. مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و کادر فنی نگران داوری بودند. برد و باخت متعلق به فوتبال است، اما به هر قیمتی که یک تیم بخواهد برنده شود، باید اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. این فوتبال نیست که به هر قیمتی خواهان پیروزی باشیم و با تلاش، سر و صدا و دغدغه آگاهی عمومی پیروز شویم.

وی افزود: متأسفانه در اواسط بازی اتفاقاتی افتاد که خوب نبود و نیمکت تیم حریف به اعتراض خود ادامه داد، البته من نمی‌خواهم پاسخگوی عملکرد کسی باشم، فقط می‌خواهم از حقوق تیم دفاع کنم. باشگاه و تیم بزرگ پرسپولیس و هوادارانش.» در دیدار پرسپولیس و فولاد اتفاقات متوالی رخ داد که داور از کار بیکار شد. حضور افراد غیرمجاز در جایگاه ها که نباید حضور داشتند، حتی به همین دلیل نیمه دوم با تاخیر شروع شد، بازی باید بدون تماشاگر می بود و داور در ابتدای نیمه دوم علامتی برای انجام این کارها نمی داد. مردم سکوها را ترک می کنند، اما در شروع نیمه دوم دوباره روی سکوها بازگشتند. همه این مشکلات داور را تحت تاثیر قرار داد. اکثر کارشناسان داوری معتقدند این صحنه پنالتی بود که برای ما گرفته نشد. ما فوتبال را به فولاد نباختیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اتفاقات جزئی در این بازی باعث شد دو تیم از بین بروند. در یک صحنه بازیکن ما می خواهد اوت کند اما بازیکن پشتیبان اجازه این کار را به او نمی دهد. خب این بازیکن می خواهد تمرکز بازیکن پرسپولیس را بشکند که توپ را پرتاب نکند. این درست نیست، ما بزرگسالان باید به جوانان آموزش دهیم. چه باشیم چه نباشیم فوتبال ادامه دارد. باید به جوان ترها فوتبال یاد بدهیم. من نایب رئیس باشگاه باید به همکارم آموزش بدهم. مربی تیم باید مسائل فنی را به بازیکن آموزش دهد. اینها تم های زیبای فوتبال نیستند.

محمدی با اشاره به سختی های کار داوران گفت: کمیته داوران و داوران سختی ها و مشکلات زیادی دارند که من آنها را درک می کنم اما در بسیاری از امور داوری باید دقت شود. با این حال معتقدم تیمی که ذهنیت قهرمانی دارد و برای رسیدن به هدف بزرگ تلاش می کند و نتیجه ای مثل این (باخت به فولاد) خللی در کارش ایجاد نمی کند. قطعا با آمدن VAR به فوتبال ما کمک زیادی می شود و VAR می تواند کمک زیادی به داوران ما در تصمیم گیری کند تا داوران بهترین تصمیم را بگیرند.

وی درباره اینکه ظاهرا سیامک نعمتی امروز اجازه نداشت با پرسپولیس تمرین کند، اظهار داشت: اصلا اینطور نبود. نعمتی اصلا بدون اجازه سر تمرین نرفت، فردا با مدیر برنامه هایش به دفتر من در باشگاه می آید و با این شرایط فکر نمی کنم نعمتی قراردادش را فسخ کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس از نعمتی مبلغی خواسته تا بتواند از پرسپولیس جدا شود، گفت: بهتر است در مورد مبلغ و جزییات چیزی نگوییم و اینها مسائل شخصی باشگاه و باشگاه است. بازیکن. فردا صبح با اتفاق نظر باشگاه و تصمیم گل محمدی تعیین تکلیف سیامک نعمتی مشخص می شود و به نتیجه می رسیم. ما باید شأن سرمایه های باشگاه را حفظ کنیم. نعمتی هم بازیکن خوبی است و امیدوارم بتوانیم تصمیمی بگیریم که همه را راضی کند.

محمدی در خصوص جذب پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: با اعلام نیاز به کادر فنی برای نیم فصل دوم، برای جذب این بازیکن تلاش کردیم. دو هفته است با او مذاکره می کنیم، توافق نامه اش امضا شده است، کارهای مربوط به ویزای او را انجام می دهیم تا هر چه زودتر به ایران بیاید، اما هنوز برایش بلیط هواپیما نگرفته ایم. پریرا انتخاب اول گل محمدی بود.

وی در خصوص شکایت از جواد نکونام به دلیل استوری اینستاگرام گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده تیم حقوقی باشگاه پیگیر این اتفاقات است و از این مربی شکایت کرده ایم. البته من اهل فضای مجازی نیستم اما شنیده ام که نکونام چه گذاشته است. ما آمده ایم که فوتبال بازی کنیم، نه برای بحث. برد و باخت و فوتبال ادامه دارد. چه باشیم چه نباشیم دوستی ها به خاطر سه نکته زیر سوال نرود. تاریخ مردم همه چیز را نشان می دهد. برخی از مربیان در حاشیه می ایستند و چیزهایی می گویند اما فقط یک جلسه محروم می شوند. کلماتی که حتی نمی توان آنها را بازی کرد. اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد را دوباره دیدم و گیج شدم.

دیدگاهتان را بنویسید