آیا تفاوت طهماسب و جبلی درست است؟


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842490

مجید توکلی مشاور ایرج طهماسب در سریال مهمانی درباره تصمیم شخصی حمید جبلی، سخنگوی کلاه قرمزی برای توقف فعالیت هنری خود و جنجال این دو هنرمند توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید جبلی دوست دیرینه ایرج طهماسب است که سال هاست به خاطر گویندگی شخصیت های کلاه قرمزی و پسرخاله شناخته شده است و بخش مهمی از همه جذابیت های عروسکی که سال ها برند تلویزیونی بوده متعلق به اوست. .

غیبت جبلی در مجموعه مهمان به عنوان همسفر ایرج طهماسب در این سال ها باعث ایجاد شکاف بین این دو هنرمند شده است.

مجید توکلی مشاور ایرج طهماسب در مهمانی در گفت و گو با برنامه هشت استودیو رادیو نمایش به برخی از این زمینه ها پاسخ داد و پرسید که چرا جای حمید جبلی در سریال خالی است؟ گفت: آقای جبلی و آقای طهماسب از رفقای قدیمی هستند و آقای جبلی سر تمرین و عکس های ما آمدند.

وی در پاسخ به غیبت جبلی گفت: آقای جبلی تا آنجایی که من می دانم دیگر قصد کار ندارند. تحت هیچ شرایطی کار نخواهد کرد. حالا نمی خواستند این را علنی اعلام کنند، اما از صحبت هایشان فهمیدم که فعلاً نمی خواهند در تلویزیون، شبکه خانگی، تئاتر و … کار کنند.

توکلی در پاسخ به اینکه اگر فصل جدید «کلاه قرمزی» ساخته شود آیا حمید جبلی می شود یا خیر؟ وی گفت: طبیعتاً آنچه من می فهمم این است که آنها فعلاً قصد کار ندارند و به همین دلیل شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر با آقای طهماسب وجود دارد اما ایشان سر تمرین و روی صحنه آمدند و این موضوع شخصی خودشان است. پاسخ.”

وی در پایان درباره اینکه آیا این تصمیم حمید جبلی ریشه در عصبانیت او دارد، گفت: این یک تصمیم کاملا شخصی است که جبلی در زندگی خود گرفته است. به نظر می رسد تصمیم شخصی او این است که مدتی نمی خواهند کار کنند و نمی دانم چرا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید