آیا ساپینتو در انتقال استقلال نقشی داشت و اخراج شد؟

آیا ساپینتو در انتقال استقلال نقشی داشت و اخراج شد؟

علی جباری پیشکسوت استقلال یکی از کارشناسان وضعیت این تیم است. جباری درباره شرایط حساس استقلال گفت: چنین شرایطی گاهی برای تیم های بزرگ پیش می آید. در آخرین بازی با سپاهان، استقلال در ثانیه های پایانی یک امتیاز گرفت و اگر بازی با تساوی یک بر یک به پایان می رسید، هیچکس این تیم را مقصر نمی دانست. فکر می کنم از نظر فنی استقلال مقابل یکی از مدعیان قهرمانی بد عمل نکرد و صراحتاً استقلال نباید می باخت. اما به هر حال فوتبال و اتفاقاتش همین است. با این تفاسیر مشکل استقلال را در بحث فنی دنبال نمی کنم.

وی با بیان اینکه برخی فکر می کنند سرمربی استقلال باید تعویض شود، گفت: با تعویض سرمربی دردی دوا می شود؟ ما نباید همه چیز را به گردن ساپینتو بیندازیم. این تیم از نظر مستقیم ساپینتو بسته نیست و طبیعی است که او به سلیقه خود تیم را کاملا مدیریت نکرده است. حالا که زمان نقل و انتقالات است و او می تواند با جذب بازیکن برخی نقاط ضعف را اصلاح کند، نمی تواند. چرا؟ چون پنجره نقل و انتقالات بسته است. فکر می‌کنم استقلال در برخی پست‌ها به بازیکن نیاز دارد و تا ستاره‌ای وارد نشود، مشکلات به طور کامل حل نمی‌شود.

جباری در پایان افزود: امیدوارم مدیران استقلال هر چه زودتر به فکر باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشند و در این صورت یکی دو بازیکن به خصوص در خط هافبک اضافه شوند. افزودن بازیکنان جدید می تواند برخی از مشکلات را حل کند و وضعیت را بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید