آیا ستاره پرسپولیس برای یحیی از قرمزها جدا می شود؟

آیا ستاره پرسپولیس برای یحیی از قرمزها جدا می شود؟

سیامک نعمتی که در لیست تحت تعقیب یحیی گل محمدی قرار داشت در نهایت با باشگاه پرسپولیس برای جدایی از این تیم به توافق نرسید و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از ادامه حضورش در پرسپولیس خبر داد.

اما نعمتی امروز در تمرین حاضر نشد و خبرهایی مبنی بر عدم اجازه حضور این بازیکن در تمرین یحیی گل محمدی به گوش رسید.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این بازیکن توضیح داد: اتفاقی افتاده که هواداران کاملا از آن مطلع هستند. آقای نعمتی فردا به باشگاه می آید. اینکه به او اجازه تمرین ندادند، درست نیست. اصلا به تمرین نرفت. فردا صبح با مدیر برنامه‌هایشان به دفتر من می‌آیند تا با هم صحبت کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا نعمتی از گروه کم رنگ جدا می شود، گفت: با این شرایط فکر نمی کنم. فردا باید حضوری صحبت کنیم. سیامک یکی از بازیکنان خوب فوتبال است.

محمدی در پاسخ به اینکه باشگاه پرسپولیس برای جدایی نعمتی از او درخواست کرده است، گفت: جزئیات و مبلغ بحث شخصی بازیکن و باشگاه است. موضوعاتی که در رسانه ها مطرح شد صحت نداشت. فردا صبح با حضور آقای نعمتی و مدیر برنامه های ایشان و تصمیم آقای گل محمدی به نتیجه می رسیم. ما باید از شکوه باشگاه و شکوه بازیکنی که سرمایه ما بود محافظت کنیم. شما سعی می کنید تصمیم خوبی بگیرید تا همه راضی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید