آیا طلاق جواد عزتی و مه لقا باقری علنی شده است؟ عکس

آیا طلاق جواد عزتی و مه لقا باقری علنی شده است؟  عکس

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان عرصه هنر هستند که از سال 1385 زندگی مشترک خود را آغاز کردند.این زوج هنری که هر دو بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر هستند، از طریق بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

طلاق سلبریتی ها معمولا عواقب زیادی دارد یکی از شایعاتی که اخیرا شنیده می شود جدایی جواد عزتی از همسرش است. این زوج هنرمند این روزها در حال ایفای نقش در سریال شورشی هستند و کنسرتی را در سیصد به نمایش می گذارند و شاید در کانون توجه قرار گرفتن خبر طلاق آنها را به صدا درآورده باشد.

جواد عزتی لیسانس شد؟
مه لقا باقری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود از فراموشی تجربیات گذشته خود نوشت که بهانه ای شد تا کاربران فضای مجازی شایعه جدایی او از جواد عزتی را زنده کنند. البته به نظر می رسد این خبر نیز شایعه باشد و جواد عزتی و همسرش مهلک باقری نسبت به این خبر واکنشی نشان ندادند.

مه لقا باقری نوشت: گذشته هایت را ببخش، زیرا نه تنها به اندازه کفش های کودکی برایت کوچک هستند، بلکه تو را از برداشتن گام های بزرگ باز می دارند.

پیش از این جواد عزتی از جدایی همسرش از عجیب ترین شایعاتی که در برنامه دورهمی درباره خود شنیده بود خبر داده بود.

ماجرای ازدواج جواد عزتی با همسرش
جواد عزتی درباره ازدواجش با همسرش گفت: یادم هست یک سال مهلکا دانشجوی کارگردانی تئاتر بود و در مقطع لیسانس تحصیل می کرد. به من گفت آقای عزتی من می توانم با شما کار کنم. برای اینکه برای شما کار کنم، نمی دانم چرا این را گفتم، چون سر کلاس نیستم، و یادم می آید که درگیر چیزی بودم که آن را گفتم.

او کارگردان بود و من بازیگر. خوب گفت و تابستان سال بعد رفتم دیدنشان و به من گفت قولی که دادی الان هست و من رفتم و بازی کردم چه کار فوق العاده ای بود.

بعد از مدتی به او پیشنهاد دادم و مدتی طول کشید تا جواب مثبت بگیرم. یادم هست آقای مدیری می خواستید نامزدی ما را در باغ مظفر جشن بگیرید، اما نامزدی به تاخیر افتاد و کار تمام شد.

مهلک باقری همسر جواد عزتی کیست؟
مه لقا باقری همسر جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 25 خرداد 1360 در تهران است. او به صورت حرفه ای در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت می کند و در جشنواره های داخلی و خارجی کشورهایی مانند فرانسه، روسیه و اسپانیا شرکت کرده است. مهلاکا باقری از سال 2006 با جواد عزتی بازیگر محبوب بلغاری ازدواج کرده و 6 ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است. مهلکا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید