آیا وعده فتح الله زاده محقق می شود؟ بازیکنان استقلال منتظرند

آیا وعده فتح الله زاده محقق می شود؟  بازیکنان استقلال منتظرند

حدود دو هفته پیش بازیکنان استقلال زمانی که قرار بود تمرینات خود را آغاز کنند به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات خود از این کار خودداری کردند. بر این اساس تمرین استقلال دو روز انجام نشد تا اینکه علی فتح الله زاده به محل تمرین آبی پوشان رفت.

در جلسه ای که مدیرعامل استقلال با بازیکنان، کادر فنی و اجرایی برگزار کرد، فتح الله زاده به آنها قول داد تمام تلاش خود را برای تامین منابع مالی انجام دهد. وعده بزرگ مدیرعامل استقلال این بود که تا 10 روز مانده به دربی پایتخت، درآمد همه بازیکنان را به 40 درصد برساند.

استقلال نهم آذرماه در دربی به مصاف پرسپولیس می رود و استقلالی ها حالا منتظر هستند تا فتح الله زاده به وعده خود عمل کند و در روزهای آینده دستمزد اعضای این تیم را پرداخت کند.

مدیرعامل استقلال در روزهای گذشته بارها از مشکلات مالی این باشگاه صحبت کرده و حالا در شرایطی که مشکلات عدیده ای بر دوش فتح الله زاده و همکارانش افتاده، باید دید او می تواند به قول خود عمل کند یا خیر.

بدون شک پرداخت نکردن به موقع پول می تواند چالش جدیدی در آستانه دربی استقلال پایتخت باشد و باید دید فتح الله زاده چگونه با این بحران کنار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید