آیدی بر اساس قرارگاه خاتم و سپاه خوزستان به مردم / رفع تنش آبی در نیمه خوزستان با طرح آبرسانی گدیر


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855914

سردار علی فدوی گفت: دغدغه سالیان سال کشور و مردم در این استان پرآب این است که آب شرب سالم از چشمه های دس به منازل مردم سرازیر شود که این امر توسط سپاه پاسداران و انجام خواهد شد. قرارگاه خاتم در قالب طرح غدیر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار رهیاب در خصوص طرح غدیر خوزستان گفت: این طرح تامین کننده مناطقی مانند سوسنگرد و حمیدیه و 70 درصد اهواز، هویزه، شادگان است. دارهوین و ابارا .

وی با اشاره به اقدامات سپاه برای رفع بحران آب در خوزستان، افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوب و بزرگی در این مدت توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان انجام شد. “

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شرکت کنندگان در این طرح از قرارگاه خاتم تا مسئولان برق و آب استان اذعان داشتند که قرار است تا چند روز آینده بسیاری از مناطقی که مردم با آب مواجه هستند تکمیل شود. وی گفت: امیدواریم امسال همزمان با عید غدیر، این طرح که نام این عید بزرگ را یدک می کشد و باید آب با کیفیت را به جنوبی ترین شهر یعنی عبادان به مردم شمال خوزستان برساند.

سردار فدوی گفت: دغدغه کشور و مردم در این استان پرآب سال هاست که آب شرب سالم از چشمه های دس به خانه های مردم سرازیر شود.

وی یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را انجام وظایف محوله بر عهده این نهاد می داند و ادامه داد: ما به مشکل محرومیت زدایی و تامین آب مانند جنگ تحمیلی نگاه می کنیم.

دریادار فدوی گفت: امروز سی آند جنگ سختی را پشت سر می گذارد و دشمن جرات نداشت به سمت چپ کشور ما نگاه کند، اما در سایر مناطق جنگ همچنان ادامه دارد و ساخت سپاه جنگی است که خداوند فرموده در عمل نعمت است.» اگر خدا بخواهد قرارگاه خاتم به موقع این پروژه را به پایان می رساند و خیر و برکت را برای مردم به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید