آینده 6 بازیکن استقلال در دستان ساپینتو است

آینده 6 بازیکن استقلال در دستان ساپینتو است

فصل گذشته 6 بازیکن در استقلال حضور داشتند که هر کدام در نیم فصل به دلایل مختلف از این تیم جدا شدند و به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شدند.

متین کریم زاده مدافع چپی بود که با نظر فرهاد مجیدی و با رضایت خودش راهی نساجی شد، امین قاسمی نژاد در تیم گل گهر به عضویت درآمد، آرش رضوند در فولاد بازی کرد، فردین گاربان به شهر خودرو، سینا کدم پور به نفت. مسجد سلیمان زکریا مرادی بازیکن سرباز تیم مارینرز بود و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

این بازیکنان امروز بازیکنان قراردادی استقلال هستند و هر کدام می توانند این شانس را داشته باشند که نظر نهایی را از سرمربی جدید در مورد آنها داشته باشند.

همچنین می توان این فرضیه را در نظر گرفت که یک یا چند بازیکن از این 6 بازیکن به گفته ساپینتو شانس حضور در فصل بیست و دوم لیگ برتر را با پیراهن استقلال خواهند داشت.

سرمربی جدید استقلال طبق برنامه اعلام شده دوشنبه وارد تهران می شود و یکی از مهمترین وظایف او در اولین روزهای حضورش در تهران تعیین تکلیف این 6 بازیکن در اسرع وقت است. گمانه زنی های اولیه بر این اساس است که آرش رضاوند و فردین گهبان شانس بیشتری برای حضور در لیست استقلال برای فصل آینده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید