آیین نامه رتبه بندی معلمان نهایی شد

آیین نامه رتبه بندی معلمان نهایی شد

صادق ستاری فرد در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: قانون برای تدوین آیین نامه نظام طبقه بندی معلمان مهلت یک ماهه در نظر گرفته است که مهلت آن در 23 فروردین ماه به پایان می رسد و وزارتخانه تا فروردین این آیین نامه را به دولت ارائه خواهد کرد. 13.

وی افزود: در قانون کارگروه هایی برای تدوین آیین نامه پیش بینی شده است و این آیین نامه با همکاری سازمان برنامه و بودجه، سازمان استخدامی و امور اداری و سه نماینده مجلس تدوین و تدوین می شود. این سمینارها به صورت منظم و روزانه برگزار می شود و تدوین آیین نامه تقریباً کامل شده و همانطور که گفته شد طی روزهای آینده تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه قانون بودجه امسال اعتبار لازم را تامین کرده و مشکلی در این زمینه ندارد، گفت: پس از تصویب آیین نامه در هیات وزیران اجرا می شود.

ستاری فرد در پاسخ به اینکه آیا تا پایان بهار احکام صادر می شود؟ گفت: بله خدای ناکرده احکام در این فصل صادر می شود. در قانون مقرر شده است که کارگروه مربوطه یک ماه فرصت دارد تا ضوابط را تنظیم کند و پس از تصویب در هیأت وزیران باید ظرف سه ماه تصمیم گیری و رتبه بندی ضوابط مصوب را اجرا کند که به موقع انجام می شود و ما این کار را نمی کنیم. مشکلاتی دارند

دیدگاهتان را بنویسید