اتفاقی جدید در پرونده رسوایی جانی دپ و امبر هرد

اتفاقی جدید در پرونده رسوایی جانی دپ و امبر هرد

در ماه ژوئن، دپ، 56 ​​ساله، پس از اینکه تیم حقوقی او با موفقیت استدلال کرد که مقاله واشنگتن پست هرد که در آن همسر سابقش را به آزار و خشونت متهم کرده بود، توهین آمیز بود، 10.35 میلیون دلار جایزه دریافت کرد. تعیین دلار غرامت هرد به طور علنی نام دپ را در این قطعه ذکر نکرد، اما با توجه به موقعیت و شهرت آنها، مشخص بود که منظور او چه کسی است.

اکنون، در یک پرونده 68 صفحه ای به تاریخ اواخر نوامبر، وکلای هرد می نویسند که “دادگاه به طور نامناسبی هیئت منصفه را از استماع موارد متعددی که در آن هارد سوء استفاده از دپ را به یک متخصص پزشکی گزارش کرده بود، ممانعت کرد.”

اتفاقی جدید در پرونده رسوایی جانی دپ و امبر هرد

آنها می نویسند: «اگر تجدید نظر نشود، استثناء دادگاه اصلی از گزارش های همزمان سوء استفاده به متخصصان پزشکی، اثبات ادعاهای سوء استفاده را برای سایر قربانیان سوء استفاده دشوارتر می کند و احتمالاً آنها را از طرح دعوی خود منصرف می کند. “اگر اجازه داده شود این وضعیت ادامه یابد، بدون شک تاثیر وحشتناکی بر سایر زنانی که می خواهند درباره سوء استفاده از مردان قدرتمند صحبت کنند، خواهد داشت.”

اتفاقی جدید در پرونده رسوایی جانی دپ و امبر هرد

این پرونده همچنین هرگز نباید مورد رسیدگی قرار می گرفت زیرا دادگاه دیگری قبلاً دریافته بود که دپ در موارد متعدد از هارد دیسک سوء استفاده کرده است.

تیم حقوقی هرد که پرونده را تشکیل داد با وکلای سابق او که در دادگاه وکالت او را بر عهده داشتند، متفاوت است. آنها همچنین استدلال کردند که دادگاه، که در فیرفکس، ویرجینیا برگزار شد، باید در کالیفرنیا برگزار می شد، جایی که این زوج زمانی با هم زندگی می کردند.

اتفاقی جدید در پرونده رسوایی جانی دپ و امبر هرد

تیم حقوقی دپ نیز با این استدلال که اتهام افترا علیه هرد، که دپ به خاطر آن محکوم شد، در حال تجدیدنظرخواهی است. وکلای دپ در پرونده خود نوشتند: “رای مثبت یکپارچه هیئت منصفه در مورد هر سه ادعای افترا در شکایت او، آقای دپ را کاملاً تایید می کند و شهرت او را باز می گرداند.”

هر دو درخواست تجدید نظر توسط هیئتی از قضات رسیدگی خواهد شد. بسته به اینکه کدام تیم حقوقی از این تصمیم ناامید می شود، دپ یا هرد می توانند موضوع را به دادگاه عالی ایالت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید