اجاره ماشین عروس لوکس شد/ مازراتی نصف قیمت پراید 1397 اجاره می کند

اجاره ماشین عروس لوکس شد/ مازراتی نصف قیمت پراید 1397 اجاره می کند

روز جدید امروزه کرایه ماشین عروس و تزیین آن در شب های عروسی به یک امر تشریفاتی تبدیل شده است و کرایه ماشین عروس بالا، گل آرایی و حتی در مواردی هزینه کرایه ماشین اسکورت این امر را برای شهروندان غیرممکن کرده است.

گل آرایی ماشین عروس رسمی در ایران نسبتا جدید به حساب می آید که با سرعت نجومی گل آرایی و کرایه ماشین چندان دوام نمی آورد.

در سال های اخیر به دلیل تحریم ها محدوده خودروهای کرایه ای محدودتر شده و در عین حال قیمت کرایه ماشین عروس به شدت افزایش یافته است; در سال 1397 هزینه کرایه خودروهای بامو از 800 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان بود، اما امروز هزینه اجاره خودروهای این برند از 3 میلیون تومان تا 8 میلیون و 500 هزار تومان است.

بررسی ها نشان می دهد که اجاره خودروهای ایتالیایی در بازار این روزها نسبتاً غیرممکن است. اجاره مازراتی گرن توریسمو از 15 میلیون تن در روز شروع می شود و این رقم بیش از نصف قیمت پراید 111 در سال 1397 است.

قیمت اجاره خودروهای پورشه نیز در سال های اخیر سر به فلک کشیده است به طوری که اجاره روزانه پورشه ماکان بدون راننده مدل 2017 10 میلیون و 800 هزار تن و با راننده 9 میلیون و 500 هزار تن است.

بررسی ها نشان می دهد که نرخ اجاره روزانه خودروهای مرسدس بنز بین 2 تا 6 میلیون تن است. اجاره روزانه بنز S500 با راننده امروزه 5 میلیون و 590 هزار تن و اجاره روزانه این خودرو بدون راننده 6 میلیون و 150 هزار تن است.

قیمت اجاره روزانه خودروهای تویوتا برای شب عروسی این روزها سر به فلک کشیده است به طوری که خودروهای این برند در بازه قیمتی از 890 هزار تن تا 6 میلیون و 480 هزار تن اجاره می شوند.

خودروهای چینی نیز وارد بازار اجاره شده اند

همزمان با افزایش قیمت ها در بازار خودرو چین، این خودروها وارد بازار اجاره شدند. هزینه کرایه ماشین های چینی برای شب های عروسی از 600 هزار تا یک میلیون تن در روز متغیر است.

اجاره روزانه خودرو ام وی ام 550 برای شب های عروسی 890 هزار تن و هزینه کرایه چری تیگو 7 برای شب عروسی یک میلیون و 380 هزار تن می باشد.

هزینه کرایه یک ماشین کلاسیک چقدر است؟

هزینه کرایه خودروی کلاسیک این روزها سر به فلک کشیده است، به طوری که هزینه کرایه شورولت 1956 روزانه 3 میلیون و 760 هزار تن است و مدل 1977 این خودرو این روزها 3 میلیون و 790 هزار تن کرایه می کند.

این روزها محافظان هم به تشریفات شب عروسی اضافه شدند. بررسی ها نشان می دهد که هزینه استخدام محافظ برای 10 ساعت در روز 850 هزار تن است.

قیمت گل آرایی بیشتر از اجاره ماشین عروس است

بررسی ها نشان می دهد که رنگ بندی ماشین های عروسی امروزه بین 2 میلیون و 950 تا 6 میلیون و 250 هزار تن است.

این در حالی است که به نظر می رسد قیمت دسته گل عروسی به صورت جداگانه محاسبه شده و از 750 تا یک میلیون و 500 هزار تن متغیر است.

هزینه اجاره اسکورت ماشین عروس چقدر است؟

اسکورت ماشین عروس یکی از گزینه هایی است که به تازگی وارد مراسم عروسی شده و به دلیل جدید بودنش هنوز خیلی ها با آن ناآشنا هستند. در هنگام اسکورت عروسی، افرادی را می بینید که دور ماشین عروس ایستاده اند و به عنوان نگهبان عمل می کنند. اگرچه اصل این اثر برای حفاظت نیست و جنبه تشریفاتی دارد، اما ظاهر قضیه این را به مخاطب منتقل می کند.

قیمت اسکورت عروسی بستگی به ساعاتی دارد که ماشین کرایه می شود. معمولا 10 ساعت ماشین اجاره می شود و اگر بیشتر از این ساعت باشد برای هر ساعت هزینه جداگانه پرداخت می شود.

بررسی ها نشان می دهد که هزینه کرایه هر موتور سیکلت برای همراهی ماشین عروس از یک میلیون و 800 هزار تن شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید