اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در سراسر استان اردبیل برگزار می شود/ توزیع 151 میلیاردی کمک های مردمی به خانواده های کم بضاعت


ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836788

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیح سازندگی از بدو تاسیس تاکنون در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، خدماتی و کمک های صادقانه در کنار مردم بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلم حسین محمدی فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو بامتاسفم وی با گرامیداشت دهه مبارکه بسیج سازندگی به تشریح برنامه های بسیج سازندگی پرداخت و گفت: 27 اردیبهشت سالروز ایجاد بسیج سازندگی با تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی به ایام ولیعهدی و کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: جهادگران بسیجی علاوه بر محرومیت زدایی و حمایت از عمران و آبادانی استان در ایام ولیعهد با کمک خیرین و نیکوکاران بالغ بر 151 میلیارد تومان کمک های مردمی را اهدا کردند. به آن لایه های آسیب دیده تاج و افراد کم درآمد توزیع شده و این همچنان ادامه دارد.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود با اشاره به پاسداشت مقدس و سال های حماسه آفرینش رزمندگان اسلام، گفت: 30 شهید جهادگر تحت عنوان سنگرسازان توسط کانون توجیهی اردبیل در انقلاب اسلامی حضور داشتند.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری رزمایش جهادی فاطمیه همزمان با سراسر کشور در اردبیل خبر داد و گفت: با رامسس یا فاطمه الزهرا(س) در سالن شهید آسمانی مجتمع تهتی اردبیل آغاز می شود. .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل این رزمایش را با هدف بسیج وحدت جامعه برای تحقق عدالت و نمایش توانمندی جهادگران در محرومیت زدایی و کمک به دولت برشمرد و گفت: بسیج سازندگی در عرصه های مختلف تاسیس شده است. آغاز آن کمک های مدنی، فرهنگی، بهداشتی، خدماتی و مؤمنانه با مردم است.

وی بازدید رایگان مردم از مناطق کم برخوردار در دهه بسیج سازندگی را در سراسر ناحیه اردبیل عنوان کرد و گفت: اعزام تیم های پزشکی و دامپزشکی به روستاهای کم برخوردار نیز از برنامه های مهم و کلیدی دهه بسیج سازندگی بود.

سردار محمدی اصل از اجرای این طرح در راستای کشاورزی و توصیه به کشاورزان در دهه بسیج سازندگی سراسر استان خبر داد و گفت: معیشت خانواده های کم درآمد از برنامه های دهه بسیج سازندگی است.

وی از بهره برداری 90 مسکن برای خانوارهای کم برخوردار خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با همکاری آب و فاضلاب در نهضت آبرسانی 454 روستای مناطق فقیرنشین از نعمت آب پایدار برخوردار شویم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در 11 شهرستان استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.

وی خدمت بی منت بسیج به کشور و مردم را یادآور شد و گفت: خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید