اجرای طرح های آبریز در 411 هکتار از منطقه چهارمحال و بختیاری


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891948

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

احمدی گفت: مطالعات طرح های آبخیزداری در 780 هزار هکتار معادل 47 درصد مساحت استان با اولویت مناطق بحرانی که بیشترین میزان فرسایش خاک و رسوبات را دارند و تاکنون پروژه های حوضه آبریز 411 هزار هکتار انجام شده است. در استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اصغر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: این استان به عنوان پایلوت طرح های آبریز معرفی شد.

وی گفت: انتخاب این استان با هدف انجام فعالیت های جدید در کنار فعالیت های آبخیزداری که در گذشته انجام شده و همچنین انجام کارهای اکتشافی و اجرایی در حوزه های آبخیز صورت گرفت.

احمدی یادآور شد: در حال حاضر بررسی پروژه های آبخیزداری در 780 هزار هکتار معادل 47 درصد مساحت استان با اولویت مناطق بحرانی که بیشترین میزان فرسایش و رسوبات خاک را دارند انجام شده است و تاکنون پروژه های آبخیزداری در 411 هزار هکتار از مساحت استان انجام شده است.

احمدی افزود: در حال حاضر 4 هزار و 300 سازه آبخیزداری در استان به اتمام رسیده است که از این تعداد 3 هزار و 300 پروژه بیولوژیکی و بیومکانیکی و سازه های احداث شده به ارتفاع هفت متر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید