اجرای موفقیت آمیز ممیزی اپراتور تجهیزات و بندر در بندر شهید باهنر


ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897009

محمد حسینی تختی از اتمام موفقیت آمیز ممیزی و بررسی میدانی و اسنادی تجهیزات و بندر اپراتور بندر شهید باهنر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: این ممیزی با موفقیت در بندر شهید باهنر مطابق با اهداف عملکردی و رعایت استانداردهای عملیات بندری توسط اداره کل بندر شهید باهنر انجام شد. اپراتورهای شرکت های بندری و ارزیابی استانداردهای مرتبط با منابع انسانی.

وی افزود: این ممیزی که هر ساله با حضور تیمی از کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی انجام می شود، عملکرد تجهیزات بندری، ظرفیت و توانمندی اپراتورهای شاغل در بندر و همچنین فنی را مورد ارزیابی قرار می دهد. و توان عملیاتی نیروی انسانی مستقر در این بندر را می دهند.

مدیرکل بنادر شرق هرمزگان به مزایای انجام این ممیزی ها برای رفع نواقص و نواقص احتمالی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت عدم مغایرت با چک لیست های بررسی شده جهت انجام و پیگیری اقدامات اصلاحی، نقاط قوت و ضعف برنامه ها احصاء می شود. و پس از برنامه ریزی جهت رفع آن تهیه و ارائه می گردد.

باید بگویم؛ موقعیت دسترسی آزاد به آب، مجاورت با اضلاع جنوبی خلیج فارس، ارتباط با کریدور شمال – جنوب از طریق شبکه جاده ای بین المللی و همچنین ورودی مناسب برای پهلوگیری انواع شناورها از مزیت های شهید است. بندر باهنر. این بندر با قدمت 50 ساله در حال حاضر دارای 12 اسکله است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید