اجرای کمپین سوگند خون؛ میز خدمت و اردوهای جهادی در هفته دولت


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892001

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان کرمان اعلام کرد؛

امان الله بامری از برگزاری میز خدمات جهادی همزمان با نماز جمعه در هفته دولت در مصلی امام علی (ع) با حضور استاندار و نمایندگان استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امان الله بامری رئیس سازمان بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با «راه آرمان» با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته دولت و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید رجایی. و بهانر و شهدای کارمند استان کرمان گفت: در هفته دولت تبلیغات در ادارات و دستگاه های اجرایی با تهیه و توزیع بنر، جزوه و پوستر از پایگاه های مقاومت برای بسیج ادارات و تکریم مدیران و کارکنانی که روحیه انقلابی و جهادی دارند.

بامری تصریح کرد: مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری، غبار یاقوت و عطر گلزار شهدای استان کرمان همزمان با سراسر کشور توسط دولت مردانه استان کرمان برگزار می شود. کل کشور دوم شاهاویور.

وی از برگزاری تجلیل از خادمان شهید و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در هفتم شهریور ماه در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: همایش بزرگ خادمان بسیجی و خانواده های خادمان شهید برگزار می شود. توسط شهرستان سیرجان

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه تارولا استان کرمان از برگزاری سفره خدمت جهادی در چهارم شهریور ماه همزمان با نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) خبر داد. ع) با حضور استاندار و نمایندگان استانی.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته بانوان در هفته دولت با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ادامه داد: اردوهای جهادی و میز خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار همزمان با سراسر استان 8 شهریور برگزار می شود.

بامری بابیان اینکه در هفته دولت تدارک و توزیع نذورات را در دستور کار داریم، تصریح کرد: این هفته مسئولان بسیجی به نیابت از شهدای کارمند به کمک نیازمندان خون در طرح اهدای خون می شتابند. 9 شهریور

وی در پایان از برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای پرسنل 15 شهریور با حضور سخنران کشوری و برگزاری پنجمین همایش روز بسیج کارکنان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید