اجرای 87 برنامه به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره).


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842658

نماینده فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تشریح برنامه های این سازمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان «من دل دارم» پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های «من دل دارم» به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: 87 برنامه با 191 اجرا با رویکرد اعتلای مردم. آگاهی از رهبری انتظار می رود وکیل به ارائه سبک زندگی و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و ترویج و نشر اندیشه های امام خمینی (ره) بپردازد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه سبک زندگی نوجوانان گفت: در این مسابقه اینفوگرافی سبک زندگی تا 20 خرداد ادامه دارد و در مدارس مناطق 22 گانه شهر تهران و همچنین از طریق فضای مجازی توزیع می شود. علاقه مندان می توانند بر اساس کد QR محصول به صورت مجازی در مسابقه شرکت کنند و جوایز در مراسم اختتامیه برنامه در روز شنبه 21 خردادماه در فرهنگسرای والا اهدا خواهد شد. مسابقه قصه گویی «وقتی آسمان آفتابی است» نیز به مخاطبان کودک اختصاص دارد که شرکت کنندگان با نگاهی به کتاب مصور بدون متن، داستانی با این موضوع می سازند و داستان خود را به دبیرخانه برنامه ارسال می کنند.

فاطمیان پور از برگزاری سلسله جلسات «رهبری» برای جوانان خبر داد و افزود: سه نشست بر اساس گفت و گو و گفتگو با کارشناسان و دانشجویان و مردان برگزار می شود. این نشست ها 20 خرداد از ساعت 10 صبح و 21 خرداد از ساعت 10 و 15 در سالن اجتماعات فرهنگسرای امام با موضوعاتی همچون نقش و جایگاه رهبری و سبک زندگی رهبران برگزار می شود. . محمدمهدی عبدوحدی، فروز رجایی فر و مهدی جمشیدی از کارشناسان جلسات رهبری هستند.

وی با اشاره به تولید و انتشار چند محصول مجازی در سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: در قالب بسته محتوای مجازی «من دل دارم» هر یک از فرهنگسراها یک محتوای مجازی تولید و منتشر می کنند. تولید – محصول. قسمت جدید کتاب طنز «چهل سردار» نیز با موضوع داستان یکی از فرماندهان دفاع مقدس از دیدار با امام خمینی (ره) تولید و منتشر شد. نماهنگ «اندیشه امام» از زبان اساتید حوزه و دانشگاه و مقامات لشکری ​​و کشوری به مهم ترین ویژگی های امام (ره) می پردازد و گرافیک جنبش «سلام بر خورشید» از دیدگاه اندیشمندان درباره امام (ره) و دیدگاه ایشان در مورد مسائلی چون عدالت اجتماعی. از مظلوم حمایت می کند، آزادی اندیشه، استقلال، معنویت و غیره را در نظر می گیرد.

نماینده فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان از برگزاری 82 برنامه منطقه ای در فرهنگسراهای پایتخت خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید