اجساد نظامیان صهیونیست را روی کوه ها پراکنده می کنیم


ساعت: 11:19
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887838

تیپ جنین به رژیم صهیونیستی در سرایه القدس هشدار داد که در صورت آسیب به جان فرمانده دستگیر شده جهاد اسلامی، اجساد سربازان اشغالگر در کوه های جنین پراکنده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و دستگیری «بسام السعدی» یکی از فرماندهان جنبش مقاومت جهاد اسلامی در کرانه باختری، مبارزان فلسطینی بار دیگر نسبت به آسیب رساندن به السعدی هشدار دادند.

تیپ جنین از گردان های قدس (سرایا قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی صبح پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که اجساد سربازان اشغالگر را بر فراز کوه های جنین پراکنده خواهند کرد. .

مبارزان فلسطینی با بیان اینکه در مقابل حمله صهیونیست ها به بسام الساعدی دست بردار نخواهند ماند، تاکید کردند: ما این رویداد را نادیده نخواهیم گرفت. ما معتقدیم که اشغالگران مسئولیت کامل جان سردار السعدی را بر عهده دارند.»

سرایا القدس در واکنش به هرگونه آسیبی که صهیونیست ها به فرمانده بازداشتی وارد کرده است، تهدید کرد:[در این صورت] ما اجساد سربازان اشغالگر را بر فراز کوه های جنین پراکنده خواهیم کرد.”

شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین افزود: شما شیخ السعدی ما را آزار دادید. فرمانده، این چیز بزرگ و گرانبهایی است، اینگونه ادامه نمی‌یابد، ما منتظریم جنگنده‌های غزه به ما بگویند چه کنیم، ما با هم جنگ را تضمین می‌کنیم. ما منتظر دستور برادرمان زیاد نخله (دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین) هستیم، وقتی او جنگ را شروع کرد ما هم وارد می شویم».

دیدگاهتان را بنویسید