احتمال کسر امتیاز و سقوط استقلال!

بر این اساس مقرر شد باشگاه استقلال با محکومیت این پرونده که پیگیری را به وکلای خارجی واگذار کرده است، علاوه بر مطالبات سرمربی ایتالیایی، جریمه دیرکرد اعتراضی را نیز به دادگاه CAS پرداخت کند. هزینه های سنگین حقوقی به وکلای خارجی در آن زمان اعلام شد که طبق حکم صادره، باشگاه استقلال باید مبلغی در حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار بپردازد که با اقدامات بعدی مشخص شد که این رقم به دلیل تاخیر در پرداخت (خسارت تاخیر) بوده است. و حق الامتیاز وکلای خارجی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار دلار.

بر این اساس و بر اساس رای دادگاه عالی ورزش، طبق رای صادره از سوی فیفا، باشگاه استقلال 30 روز کاری فرصت داشت تا این مبلغ را به سرمربی ایتالیایی پرداخت کند اما به نظر می رسد هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده است. شرایط پرداخت مبلغی به سرمربی ایتالیایی تا عواقب این اتفاق گریبان استقلال را نگیرد.

سرمربی استقلال: اشکالی ندارد

در همین راستا با یکی از مدیران میانی استقلال تماس گرفتیم تا این تکلیف را جویا شویم. وی در این خصوص تصریح کرد: هماهنگی های لازم با استراماچونی انجام شده و همه چیز تحت کنترل است. در این صورت وام تضمین شده وجود دارد و طبق برنامه کار می کنیم.

باشگاه استقلال تاکنون 3 بار برای تسویه حساب با استراماچونی، سرمربی ایتالیایی اسبق این باشگاه و بستن این پرونده اقدامات لازم را انجام داده است، اما به دلایل مختلف این امر محقق نشده است، بنابراین این موضوع به زمان دیگری موکول می شود. برای روزهای بعد

عواقب عدم تسویه حساب با استرا از نظر کارشناس حقوقی

عواقب عدم تسویه حساب با استراماکونی در مدت زمان تعیین شده چیست؟ وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: در صورت عدم انجام این کار استراماهونی یا وکلای او از طریق ایمیل به کمیته مربوط به این موضوع در فیفا اطلاع می دهند و طبیعتا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا مشخص شدن مطالبات وی بسته خواهد شد. ” سرمربی ایتالیایی در واقع با محتوای این پیام به فیفا اعلام کرد که رای دادگاه عالی ورزش صادر شده اما استقلالی ها از پرداخت مطالبات آنها جلوگیری می کنند.

وی درباره اینکه استقلال تا پنجره زمستانی مجبور به جذب بازیکن نیست، بنابراین ممکن است از این طریق وقت بخرد یا نکند، ادامه داد: اگر این مبلغ تا زمانی که در رای گیری به عنوان مهلت پرداخت درج شده است، پرداخت نشود، طبق طبق قوانین، حداکثر 3 پنجره نقل و انتقالات و نقل و انتقالات، پنجره این باشگاه بسته خواهد شد و اتفاق خاصی در این مدت رخ نخواهد داد. پس از این 3 پنجره، در صورت عدم اقدام ملموس، سرمربی ایتالیایی می تواند مجدداً در کمیته انضباطی فیفا پرونده تشکیل دهد و اعلام کند که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده است و از 5 تا 100 هزار فرانک سوئیس، باشگاه استقلال را به پرداخت جریمه خواهد کرد. کسر 6 امتیاز و سقوط.”

باختر تاکید کرد: همه اینها در هر زمان و در هر مرحله ای است، اگر استقلالی ها مطالبات سرمربی ایتالیایی را پرداخت کند و در این زمینه به فیفا اطلاع دهد، اگر اعتراضی در مهلت 3 روزه فیفا برای بدهکار صورت نگیرد. اعتراض؛ یک پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد. در واقع تا روزی که پنجره زمستانی باز شود، استقلالی ها همچنان می توانند برای پرداخت مطالبات استراماچونی زمان بخرند و بعید است در این بازه زمانی اتفاقی بیفتد.

با این حال به نظر می رسد قبل از اینکه این موضوع عواقب ناگواری ایجاد کند، اراده ای در باشگاه استقلال وجود دارد که پرداخت استرا در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید