احتمال گزینه احتمالی جدایی از استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل

رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از شنبه وارد هفته چهاردهم می شود.

استقلال تهران در پایان هفته سیزدهم با 29 امتیاز بیشتر از پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول قرار گرفت.

شاگردان فرهاد مجیدی تاکنون عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته اند اما برخی از پیشکسوتان این تیم همچنان از نحوه بازی آبی ها در لیگ ناراضی هستند و معتقدند این روند استقلالی ها نمی تواند قهرمان شود.

همچنین در هفته های اخیر این تیم با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می کند و برخی از بازیکنان استقلال در پایان نیمه خواهان جدایی هستند.

رشید مظاهری که در ابتدای فصل پس از فسخ قراردادش با استقلال، پس از چند بار مذاکره با مدیران این باشگاه تصمیم گرفت پیراهن استقلال را در این فصل به تن کند.

مساحری مصدوم شد و پس از چند بازی از تیم کنار گذاشته شد. اما این دروازه بان پس از ریکاوری از مصدومیت نتوانست در جمع آبی ها قرار بگیرد و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال حتی مشاهری را برای عملکرد خوب رضایی و حسینی در دیدارهای گذشته در ترکیب 18 نفره قرار نداد.

این دروازه بان هفته گذشته پس از اینکه مجیدی تمرین آبی ها را ترک کرد از دست او عصبانی بود و به دستور فرهاد از سوی این تیم اخراج و به باشگاه سپرده شد. پس از جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال، با تصمیم مدیران 5 درصد از قرارداد این بازیکن لغو شد و او به تمرینات بازگشت. اما به احتمال زیاد با درخشش رضایی و حسینی، رشید راهی برای پیوستن به استقلال پیدا نکند و این بازیکن را باید یکی از خروجی های نیم فصل استقلال نامید.

پس از مظاهری، ارسلان مطهری دیگر ستاره استقلال که موفق شد گل های مهمی برای این تیم به ثمر برساند در اکثر مسابقات از دقیقه 70 به بعد وارد زمین می شود و حتی در برخی از مسابقات نیز این بازیکن قادر به بازی نیست که باعث ناراحتی نوازنده گیتاریست استقلال می شود. و این پخش کننده ابزار تقسیم را راه اندازی کرده است.

سعید مهری که شاید حتی با نام هواداران استقلال هم آشنا نباشد در نیم فصل از استقلال جدا می شود و با توجه به اینکه تا دقایقی دیگر می تواند در برخی دیدارها به میدان برود، از جمع آبی ها نیز جدا شد. در هفته پانزدهم باید بنویسید.

بابک مرادی که فصل گذشته با سر و صدای زیاد و به عنوان ستاره ماشین سازی تبریز راهی استقلال شد، هرگز نتوانست درخششی را که در تیم قبلی خود در استقلال داشت به نمایش بگذارد و به بازیکن ذخیره این تیم تبدیل شود. بابک در هفته های ابتدایی این فصل نیز با مجیدی اختلافاتی داشت و چند هفته ای در لیست 18 نفره آبی ها قرار نداشت. این احتمال وجود دارد که اگر پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه شود، از شاگردان مجیدی جدا شود و در نیم فصل در تیم دیگری بازی کند.

امین قاسمی نژاد را نیز می توان یکی از جدایی های احتمالی استقلال در نیم فصل دانست. این بازیکن 35 ساله در نقل و انتقالات به عنوان برنده آبی ها مقابل رقبای دیرینه اش شناخته می شد اما در پایان هفته سیزدهم حتی یک گل هم برای آبی ها به ثمر نرسانده بود و او را ماشین گلزنی می نامید. شنیده ها حاکی از آن است که قاسمی نژاد پیشنهادی از تیم سابق خود نساجی مازندران دارد و قصد دارد در نیم فصل دوم برای آن تیم بازی کند.

البته نباید فراموش کرد که فرهاد مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره لیست مازاد این تیم در نیم فصل گفت: سه دروازه بان خوب داریم و تا پایان فصل به سه دروازه بان خود نیاز داریم. من به هافبک ها و مهاجمان نیاز دارم.” همه بازیکنان خوب تمرین می کنند، وظیفه آنها این است که خوب تمرین کنند، مشکلی وجود ندارد و چیزی که من می شنوم درست نیست و بازیکنان در فرم خوبی هستند. تنها بازیکنی که در نیمه اول در موردش صحبت کردیم یک بازیکن است. هافبک خارجی و به تیم اضافه می شود، لیست مازادی نداریم و تا پایان فصل به بازیکنانم نیاز دارم.

دیدگاهتان را بنویسید