احداث زمین ویژه کوهستانی در تربت حیدریه 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878018

هاشمی گفت: زمینی به مساحت 420 متر مربع در مجموعه ورزشی تهتی در اختیار پرسنل ما قرار گرفته است که برای ساخت این سالن و انتقال دیوار از صعودهای ورزشی به آن 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید محمد هاشمی رئیس شورای کوهستان تربت حیدریه صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: اداره ورزش و جوانان ساعت تمرین ورزشکاران ما را به گونه ای در نظر گرفته است که خانواده ها تمایلی به حضور در این کلاس های ورزشی در 9 دی ماه نداشته باشند. “.

وی افزود: البته به لطف وزارت ورزش و جوانان این منطقه زمینی به مساحت 420 متر در مجموعه ورزشی “تهتی” در اختیار کارکنان ما قرار گرفت که منجر به ساخت این سالن و واگذاری آن شد. دیوار صعودهای ورزشی وجود دارد نیازمند 20 میلیارد ریال وام هستیم اکنون برای دریافت وام مورد نیاز خود باید با افراد خیر مشورت کنیم.

هاشمی به چالش دوم روی کشتی اشاره کرد و افزود: فعالیت های ورزشی و تمرینی روی کشتی اعم از کوهنوردی، یخ نوردی، صخره نوردی و صخره نوردی ورزشی توسط 6 باشگاه رسمی و دارای مجوز با کمک 11 مربی و مربی انجام می شود. ورزشکار بیمه شده را تحت پوشش قرار می دهد اما متاسفانه عده ای تورهای غیرقانونی را تحت عنوان طبیعت گردی برگزار کرده اند.

رئیس شورای کوهستان تربت حیدریه گفت: این در حالی است که طبیعت گردی ربطی به حوزه های کوهنوردی ندارد و لذا اعلام می شود که هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نداریم.

هاشمی همچنین با اشاره به فعالیت های فرهنگی و زیست محیطی این هیئت بیان کرد: اعضای کیانمهر در سال 96 مبلغ 700 میلیون ریال برای ساخت آبنمای حیات وحش در ایستگاه نذر طبیعت در ارتفاع 1750 متری آرش و فراز واقع در بوستان هزینه کردند.

وی گفت: آبشهر برای احیای زیستگاه غنی حیوانات در منطقه پارک کوهستانی پیشکوه و با همکاری شهرداری و اداره محیط زیست شهرستان تربت حیدری تاسیس شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید