احساساتم قابل بیان نیست/ خوشحالم که نماینده شایسته ای برای ایران بودم

ساعت: 17:49
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790390

حضور در جام جهانی هندبال بانوان ایران آرزویی دور بود

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران با ابراز احساس وصف ناپذیر خود از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و نروژ، گفت: هندبال بانوان ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و در آینده ای نزدیک شما خواهید بود. بیشتر از این تیم و هندبال ایران بشنوید.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فاطمه خلیلی، دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران و ستاره این روزهای ورزش کشور، پس از دیدار مقابل نروژ از حمایت های انجام شده تشکر و قدردانی کرد. من و تیم ملی هندبال بانوان ایران قدردان این حمایت ها و پیام های محبت آمیز همه مردم عزیز ایران بودیم.

وی افزود: احساس غیرقابل توصیفی نسبت به اتفاقاتی که در پایان بازی با نروژ رخ داد و اینکه به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شدم را دارم و این افتخار نه تنها برای من بلکه برای هندبال ایران نیز هست. خوشحالم که توانستم در شادی مردم کشورم نقش داشته باشم و امیدوارم بعد از جام جهانی شاهد پیشرفت و شکوفایی روزافزون هندبال ایران باشم.

هلیلی درباره اعلام نام خود به عنوان بهترین بازیکن زمین و اشک شوق آن زمان گفت: زمانی که نامم در سالن مسابقات اعلام شد نتوانستم جلوی احساساتم را بگیرم و از شدت هیجان اشک هایم سرازیر شد. شنیدم خیلی از ایرانی ها در آن لحظه احساساتی شدند و حتی یک جمله هم نمی توانست احساسات من را در آن لحظه بیان کند.

وی خاطرنشان کرد: هندبال ایران در مسیر موفقیت قرار دارد و مطمئن باشید در آینده نزدیک بیشتر از هندبال ایران خواهید شنید. حضور در جام جهانی مسیری را رقم زد که در آن شاهد موفقیت های بیشتر در هندبال بانوان ایران خواهیم بود. وقتی در بالاترین سطح هندبال دنیا هستید دیگر از حروف بزرگ ترسی نخواهید داشت و این رمز موفقیت ما در این راه است.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران به دو دیدار اخیر تیم ملی مقابل رومانی و نروژ اشاره کرد و گفت: هر دو تیم سطح بسیار بالایی داشتند و ما تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین عملکرد را مقابل این دو تیم قدرتمند داشته باشیم. . دیدار از جام جهانی هندبال بانوان ایران یک آرزوی دور بود، اما ما توانستیم این آرزو را محقق کنیم و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی اسپانیا باشیم.

هلیلی به بازی هندبال بانوان ایران مقابل نروژ اشاره کرد و گفت: تیم ملی هندبال نروژ از نظر فنی سطح بسیار بالایی دارد، تیمی که سابقه قهرمانی در المپیک، قهرمانی جهان و البته اروپا را دارد. ما با تمام توان مقابل این تیم قدرتمند بازی کردیم و با وجود باخت سعی کردیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و به تفاوت سطح هندبال ایران و نروژ نگاه نکردیم.

وی همچنین درباره بازتاب گسترده رسانه ای انتخابش به عنوان بهترین بازیکن بازی ایران و نروژ گفت: از همه مردم عزیز ایران که به من لطف داشتند تشکر می کنم. عواقب این انتخاب برای من شگفت انگیز است. تمام تلاشم را می کنم تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم و خوشحالم که سهمی در بالا بردن نام ایران در جهان داشتم.

ستاره این روزهای ورزش ایران در نهایت گفت: از مردم عزیز ایران که باز هم به من لطف داشتند تشکر می کنم. با تشکر از فدراسیون هندبال، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و همه دست اندرکاران ورزش کشور که در توسعه هندبال سهیم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید