احسان حيسفي مديرعامل منتخب استقلال

احسان حيسفي مديرعامل منتخب استقلال

17 شهریورماه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار می شود اما مهم ترین موضوع احتمالی حضور کاپیتان تیم فوتبال ایران در این انتخابات است.

با توجه به اینکه احسان حاج صفی کاپیتان اول، کریم انصاری فرد کاپیتان دوم و علیرضا جهانبخش کاپیتان سوم تیم ملی هستند، پیش بینی می شود یکی از این سه نفر به نوشتن نام رئیس فدراسیون رای دهد. اما جالب است بدانید چرا حضور حاج صفی در لیگ یونان که به تازگی آغاز شده است، مسئولان فدراسیون فوتبال با این بازیکن با سابقه تیم ملی گفت و گو کرده اند که اگر او نتواند به ایران بیاید، می آیند. به دنبال کاپیتان دوم برای انتخابات باشید. اما شنیدیم که حاج صفی با باشگاه AAC یونان هماهنگ کرد تا برای انتخابات فدراسیون مرخصی کوتاهی بگیرد و برای نوشتن رای به تهران بیاید و پس از انتخاب رئیس جدید به یونان برگردد.

لازم به ذکر است که در انتخابات فدراسیون فوتبال دو سال پیش احسان حاج صفی به علی کریمی رای نداد و به سردار آجورلو رای داد که عکاسان با نوشتن نام سردار روی کاغذ گرفتار شدند و از این رو رای حاج صفی سر و صدای زیادی به پا کرد. چرا علی کریمی کاپیتان تیم ملی رای نیاورد؟ نکته جالب اینکه سال گذشته سردار آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال شد و حالا این تردید وجود دارد که کاپیتان تیم ملی بتواند باز هم در بین نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال به استقلال رای دهد. تنها کاندیدای مستقل برای ریاست فدراسیون میرشاد مجدی بازیکن سابق آبی پوشان است.

دیدگاهتان را بنویسید