احمد عبودیان “دستیار رئیس جمهور در دموکراسی سازی دولت” شد.


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840549

رئیس جمهور طی حکمی سید احمد عبودیان را به عنوان «دستیار رئیس جمهور در دموکراسی سازی دولت» منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در حکم انتصاب دستیار رئیس جمهور برای مردم‌سالاری دولت، گفت: مشارکت مردم در اداره کشور، توسعه کارآمدی دولت در حل مشکلات کشور با حمایت مردم و غلبه بر سازوکارهای بوروکراتیک ناکارآمد، پرهزینه و وقت گیر «برای دستیابی به اهداف» دولت مردمی «در چارچوب قوانین و مقررات.


متن فرمان ریاست جمهوری به شرح زیر است؛

به نام خدا

جناب آقای سید احمد عبودیان

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، اکنون به عنوان “دستیار رئیس جمهور در دموکراسی سازی دولت” منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش در جهت «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «دموکراسی»، «طهارت و فساد ستیزی»، «قانون مداری» و «مفاد میثاق استانداران» دولت مردمی “با برنامه ریزی و اقدام جهادی برای اجرای رهبری مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب برای ایجاد “تحول اساسی و عدالت محور مردمی با محوریت ظرفیت جوانان” و ارتقای اعتماد و امید مردم در دولت «با افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره کشور»، «توسعه اثربخشی دولت در حل مشکلات کشور با حمایت مردم»، «تسریع در اجرای حکمرانی مردمی» و غلبه بر سازوکارهای بوروکراتیک ناکارآمد، پرهزینه و وقت گیر «برای دستیابی به اهداف» دولت مردمی «در چارچوب قانون».

کلیه کارمندان، دستگاه های اجرایی و شرکت ها و سازمان ها موظف به همکاری در جهت برآورده ساختن مهمترین انتظارات این کشور که در پیوست اعلام شده است می باشند.

به منظور ایجاد شبکه “مردم حامی دولت” برای کمک به برآورده کردن انتظارات فوق در سطح شهرستان، کلیه فرمانداران موظفند با هماهنگی کامل جناب عالی، یک دستیار را معرفی و تعیین نمایند.

توفیق روزافزون ایشان را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید